با Fuse همه شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید ( آیفون )

با Fuse همه شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید ( آیفون )
  • 1392/4/3
  • بهراد جاود
  • 0

با وجود اینکه شبکه های اجتماعی تقریبا هر هفته امکانات جدیدی را منتشر می کنند، می توان گفت زندگی ما به گونه ای وابسته به این شبکه ها شده است. این روزها شبکه های اجتماعی زیادی به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی ها و برتری های خاص خود را دارند، مثل فیسبوک و توییتر و اینستاگرام. پس بد نیست اگر سرویسی وجود داشته باشد که این امکان را فراهم کند که همه این شبکه های اجتماعی را یکجا مدیریت کنیم بدون اینکه لازم باشد از نرم افزار یا سایتی به نرم افزار یا سایت دیگر سوییچ کنیم. البته سرویس هایی مثل Yoono برای وب و Cloze برای iOS قبلا منتشر شده اند ولی هیچ کدام به خوبی این سرویسی که امروز به شما معرفی می کنیم نبوده اند چون به طور کامل به روز رسانی همه اکانت های شما را پوشش نمی دادند. Fuse: Social نرم افزاری است که همه چیز را در عین سادگی به شما ارائه می کند و یک فید متشکل از شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکداین، توییتر و فیسبوک را نشان می دهد. چیزی که Fuse را از دیگر نرم افزار ها و سرویس های مشابه متمایز می کند این است که علاوه بر پوشش به روز رسانی فیدها، تقریبا همه ویژگی های این شبکه های اجتماعی را هم پشتیبانی می کند.

Fuse_01

متصل کردن اکانت فیسبوک و توییتر به Fuse رایگان است و شما می توانید هر چند عدد اکانت از این شبکه ها را که خواستید اضافه کنید. اما برای لینکداین و اینستاگرام باید برای هر کدام مبلغ ۰.۹۹ دلار را پرداخت کنید.

به محض اینکه اکانت ها را متصل کردید Fuse آخرین پست ها از این شبکه های اجتماعی را به بخش فیدهای خود منتقل می کند. برای پست های فیسبوک گزینه های لایک و کامنت گذاشتن وجود دارد. حتی اگر از یک پست خیلی خوشتان آمد می توانید آن را به اشتراک بگذارید یا آن را در سافاری باز کنید. Fuse این قابلیت را دارد که در فید اصلی عکس ها را هم نشان دهد که این یک ویژگی مهم برای فیدهای توییتر و اینستاگرام محسوب می شود. اگر می خواهید یک لینک از یک پست را باز کنید می توانید این کار را در داخل خود این نرم افزار هم انجام دهید.

Fuse_02

تب دوم در Fuse کارش این است که همه mention ها و request های همه اکانت های شما را نشان دهد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به سادگی به همه آنها پاسخ دهید و همه آنها را بررسی کنید. ارسال پیام یا Message در اکانت های فیسبوک و توییتر در زمان تست مشکلاتی داشت ولی برای مشاهده پیام ها هیچ مشکلی وجود نداشت.

برای نوشتن یک پست و ارسال آن برایس چندین اکانت باید روی دکمه بالا و سمت راست صفحه تپ کنید. این امکان وجود دارد که در هر پست موقعیت مکانی و عکس هم پیوست کنید و دکمه هایی هم برای هر اکانت در پایین صفحه وجود دارند که به عملیات اشتراک گذاری سرعت می بخشند.

Fuse_03

Fuse یک نرم افزار رایگان برای آیفون و آیپاد است. اگر از آن دسته از کاربران هستید که در چندین شبکه اجتماعی، چندین اکانت دارید و می خواهید همه را یکجا مدیریت کنید بد نیست این نرم افزار را امتحان کنید.

دانلود Fuse: Social برای iOS

منبع Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *