انتخاب آهنگ ها برای پخش از صفحه قفل آیفون با Pluck

انتخاب آهنگ ها برای پخش از صفحه قفل آیفون با Pluck
  • 1392/4/10
  • مژگان فنائی
  • 0

آیا Tempus را به یاد دارید، یک ابزار از Cydia که قفل صفحه نمایش iOS را به یک پخش کننده موسیقی کاملا برجسته تبدیل می کرد؟ ابزارهایی از این دست، ممکن است برای برخی کاربران جالب و خوشایند باشند، اما دیگران ممکن است آنها را بیهوده و بی معنی قلمداد کنند از آنجا که شما از هدف اصلی و اساسی قفل صفحه نمایش با افزودن کنترل های بسیار زیاد به آن، دور می شوید. از سوی دیگر، شما گزینه هایی همانند LSMusicGestures دارید، که دکمه های آشکار و قابل دیدنی را به قفل صفحه نمایش اضافه نمی کنند، بلکه به شما اجازه کنترل پخش را با استفاده از حرکات و اشارات (gestures) می دهند. Pluck ابزار جدیدی است که حتا از LSMusicGestures ساده تر است، و به موضوعی می پردازد که بسیاری از ما کاربران iOS با آن یکبار یا بیشتر روبرو شده ایم. Pluck دکمه ای کوچک را به کنترل های پخش قفل صفحه نمایش می افزاید که می تواند برای دسترسی به آهنگ ها و فهرست های پخش حاضر در کتابخانه موسیقی دستگاه تان مورد استفاده قرار گیرد. این بدین معنا است که شما می توانید شروع به گوش سپردن به آهنگ برگزیده تان بدون حتا باز کردن قفل صفحه نمایش نمایید.

Pluck-iOS-Menu

Pluck-iOS-Button

Pluck-iOS-Songs

فهرست Pluck (واقع در حافظه تنظیمات برنامه) تنها از دو گزینه قابل تنظیم برخوردار است. شما می توانید با استفاده از سوییچ (toggle) واقع در بالای صفحه، یا با ور رفتن با موقعیتی که در آن دکمه Pluck بر روی قفل صفحه نمایش نمایان می شود این ابزار را فعال یا غیر فعال سازید. به طور پیش فرض، نماد (آیکون) جدید به گوشه پایین سمت چپ میله کنترل پخش اضافه می شود. برای جابجایی آن به سمت راست، از سوییچ دوم ارائه شده در فهرست Pluck استفاده کنید. هم اینک، اینها تنها دو موقعیت پشتیبانی شده به وسیله این ابزار هستند.

Pluck نیازمند ویژگی respring (بوت دوباره نرم و راحت) برای اجرا و اعمال درست تنظیماتش به قفل صفحه نمایش است. شما به سادگی می توانید با استفاده از دکمه “اجرا” (Apply) واقع در گوشه بالا سمت راست فهرست پیکربندی ابزار، ویژگی respring را برای دستگاه بکار برید. برای دیدن اینکه آیا همه چیز به درستی تنظیم و راه اندازی شده است، روی دکمه خانه (Home) در حالی که صفحه نمایش قفل است، دوبار بزنید، و با زدن روی نماد کوچک “+” می توانید در پایین، کنترل های پخش را ببینید. برنامه موسیقی در واقع به وسیله Pluck راه اندازی نمی شود، اما شما می توانید به هر بخش از مجموعه موسیقی تان از آن دسترسی یابید. آلبوم ها، آهنگ ها، هنرمندان و فهرست های پخش، تمامی اینها در زیر برگه های خودشان وجود دارند. هرچند، در اینجا نکته ای وجود دارد: حتا چنانچه آهنگی را از میانه یک فهرست پخش انتخاب کنید، Pluck به محض پایان یافتن آهنگ انتخابی، پخش را متوقف می سازد، و شما نمی توانید از دکمه های “قبلی” (previous) و “بعدی” (next) جهت حرکت در میان آهنگ ها برای هر دوره ای که با انتخاب یک آهنگ از طریق Pluck آغاز می شود، استفاده کنید.

Pluck یک ابزار رایگان است، و هنگامی که (اگر؟) گسترش دهنده، پشتیبانی از فهرست پخش را بیفزاید، کامل و تمام عیار خواهد شد. چنانچه دستگاه شما در حال اجرای iOS 6 است با سر زدن به انبار ModMyi از فروشگاه Cydia ، برنامه Pluck را بیازمایید.

نوشته ای از Hamza Khalid

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *