ممکن است که گلسی نوت 3 دارای 4 مدل باشد

ممکن است که گلسی نوت 3 دارای 4 مدل باشد
  • 1392/4/19
  • مبين
  • 1

Galaxy-Note-3

هر لحظه تعداد شایعاتی که درباره فبلت گلکسی نوت 3 منتشر می شود در حال افزایش است اکنون ویژگی صفحه نمایش نشکن به این فبل اضافه شده است. برخی از وب سایت های خبری اندازه صفحه نمایش آن را 6 اینچ اعلام کرده اند در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که اندازه واقعی صفحه نمایش گلکسی نوت 3 حدودا 5.7 اینچ است.

با توجه به خبری که ET News منتشر کرده است ممکن است در نهایت این محصول 4 مدل داشته باشد. مدل اول دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است با صفحه نمایش AMOLED و در مقدار محدود به فروش می رسد. مدل دوم دارای بدنه پلاستیکی و دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش AMOLED است. مدل سوم هم همچنین دارای بدنه پلاستیکی با دوربین 13 مگاپیکسلی است در ساخت بدنه مدل چهارم از ارزانترین نوع پلاستیک استفاده شده است دوربین آن 8 مگاپیکسلی بوده و صفحه نمایش آن LCD نیز می باشد. اکنون باید منتظر تایید این اخبار توسط سامسونگ باشیم زیرا که تنها شرکت سازنده این محصول است که میتواند به این شایعات پایان دهد.

geeky-gadget

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام عزیزان من چند روزی میشه که یه گوشی سامسونگ گلکسی نوت۳-۱۶گیگ صفحهLED خریده ام اما مشکوک میزنه زیاد شبیه اصلی های ویتنام نیست یه نفر که کارش توی گوشی و تبلت هست نگاه کرد گفت ساخت هنگ کنگه امکانش هست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *