ورژن سفید Xbox One فقط برای کارکنان مایکروسافت

ورژن سفید Xbox One فقط برای کارکنان مایکروسافت
  • 1392/6/5
  • بهرام مرتاضی
  • 0

Xbox One مایکروسافت، ممکن است همزمان با تولید رنگ مشکی در رنگ سفید هم تولید شود، البته اگر چند عکس منتشر شده ی اخیر صحت داشته باشند. اما زیاد هیجان زده نشوید. Xbox One سفید به صورت محدود تولید خواهد شد. ( حداقل در ابتدا ) و فقط برای کارکنان مایکروسافت خواهد بود.

عکس در ابتدا در Reddit منتشر شد و در آنجا گفته شده بود که منبع اصلی عکس دوستی است که در مایکروسافت کار می کند. منبع اعلام کرده است کارکنان تمام وقت مایکروسافت تنها کسانی هستند که Xbox One سفید را دریافت خواهند کرد. این خبر در چند وبسایت به صورت مشابه منتشر شده است.

2013-08-26-image-3

اگر شما هم از خوانندگان تیز چشم باشید، حتما متوجه متنی که جلوی این دستگاه نوشته شده است شده اید، «I MADE THIS» «من این را ساخته ام» کلمه ای است که به صورت بزرگتر نوشته شده است، و زیر آن نوشته شده «Launch Team» «تیم راه اندازی» و به دنبال آن نوشته ای ریز تر است که در عکس قابل خواندن نیست. و در زیر عکس متنی نوشته شده است که عنوان می کند تنها کارکنانی که در هنگام عرضه دستگاه در مایکروسافت کار می کنند می توانند دستگاه را دریافت کنند.

به علاوه خود دستگاه، کارکنان یک سال اکانت Xbox Live دریافت می کنند. به انظمام تمامی بازی های تک نفره و Achievement مخصوص. تمامی این امکانات برای روز نخست عرضه رایگان خواهد بود.

2013-08-26-image-4

این ورژن از Xbox One خیلی شبیه عکسی بود که با عنوان dev Console یک ماه پیش منتشر شد. این عکس بدون نوشته هایی در جلوی دستگاه بود. اگر این تصاویر تایید نشده واقعیت داشته باشند یا نباشند اما خیلی به یک کنسول بازی شبیه هستند.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *