مانیتور سامسونگ بهترین مانیتور سال معرفی شد

مانیتور سامسونگ بهترین مانیتور سال معرفی شد
  • 1392/10/12
  • ITTeach
  • 0

 مانیتور سامسونگ مدل S27B971Dبه عنوان مانیتور سال از طرف وب سایت Reviewed انتخاب شد.

Samsung 27b971d (1) 

وب‌سایت Reviewedکه یکی از برجسته‌ترین وب‌سایت‌های حرفه‌ای بررسی کالاهای مختلف است، هر ساله در ماه نوامبر، بهترین محصول را معرفی می‌کند. امسال در بخش مانیتور‌ها، مانیتور سامسونگ مدل S9یا S27B971Dتوانست لقب بهترین مانیتور سال را از این وب‌سایت دریافت کند.

مانیتور S9پرچمدار مانیتورهای سامسونگ بود که در CES 2013معرفی شد. سامسونگ را می‌توان از قدرمندترین سازنده‌های مانیتور و پنل‌های مانیتور در دنیا دانست که تاکنون توانسته آن را به اثبات برساند.

مانیتور S927 اینچی به رغم آنکه از گران‌ترین مانیتورهای بازار به حساب می‌آید، بهترین کیفیت و رنگ را ارائه می‌دهد. اولویت سامسونگ در محصولاتش همیشه بر پایه طراحی زیبا و جذابیت می‌باشد که در این مانیتور نیز با استفاده از بدنه آلومینیومی، توجه خاصی به زیبایی این مانیتور داشتهاست.مانیتور S9با رزولوشن WHQD1440x2560 می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که کارهای گرافیکی حرفه‌ای انجام می‌دهند و همینطور برای افرادی که هم به طراحی و هم به کیفیت اهمیت ویژه می دهند.

مهمترین ویژگی این مانیتور، کیفیت بالای آن با کالیبراسیون رنگ (Color Callibration) پیشرفته است. کالیبراسیون برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا در نمایشگرهای حرفه‌ای امری ضروری‌است که اصلاح غیر یکنواختی (Non-Uniformity Correction) ، اصلاح گاما (Gamma Correction) و اصلاح تعادل رنگ سفید (White Balance Correction) را انجام می‌دهد.

زاویه دید این مانیتور، زاویه گسترده 178 درجه افقی و عمودی است و قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 20 درجه دارد. از مشخصات فنی آن می‌توان به 5 میلی ثانیه زمان پاسخ، انرژی مصرفی در حالت استفاده 63 وات و در حالت آماده باش، 5/0 وات اشاره کرد.

 Samsung 27b971d (2)

از مشخصات آن می‌توان به ورودی‌های HDMI، DVI، DisplayPort، ورودی یو اس بی کامپیوتر و 2 ورودی USB 3.0اشاره کرد که به عنوان یک هاب عمل می‌کند.2 بلندگو 7 واتی دارد که مثل تمام پورت‌های این مانیتور، در پایه قرار گرفته‌اند. مزیت این طراحی این است که دیگر کابل‌های متصل به مانیتور در پشت آن دیده نمی‌شود.بر خلاف مدل قبلی که شیشه براق استفاده شده‌بود، در این مانیتور از سطح مات برای صفحه مانیتور استفاده شده که بازتاب نور و تصویر را به حداقل می‌رساند.

به همراه این مانیتور، نرم‌افزار NCE (Natural Color Expert) نیز ارائه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات رنگ، روشنایی، میزان سیاهی،  کالیبره کردن،  را به دلخواه انجام دهد.برای استفاده از این نرم‌افزار، باید از کابل USB A to Bکه با محصول ارائه شده، برای اتصال به کامپیوتر استفاده کرد. کالیبره کردن توسط این نرم‌افزار باعث می‌شود تا بهترین کیفیت رنگ‌، روشنایی و دیگر مشخصات تصویر به دلخواه کاربر، برای محیط‌های کاری متفاوت تنظیم شود.

سامسونگ بستۀکاملیبرای لوازم جانبی نیز در کنار مانیتور ارائه می‌دهد که حاوی سی‌دی نصب، کابل برق، کابل HDMI-MHL، کابل DisplayPort، کابل یو‌اس‌بی و کابل DVI-D می‌باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *