نمایش کنسول بازی اندرویدی Tron از سوی هوآوی

نمایش کنسول بازی اندرویدی Tron از سوی هوآوی
  • 1392/10/20
  • امیر امام جمعه
  • 0

سیستم عامل اندروید در سال های اخیر علاوه بر رونق بخشیدن به بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها موجب ارائه ابزار های جانبی بسیاری نیز شده است. در این میان می توان به ساعت های هوشمندی اشاره کرد که از این سیستم عامل بهره می گیرند. اما در یکی دو سال اخیر برخی شرکت ها توجه خود را به کنسول های بازی اندرویدی نیز جلب کرده اند.

کنسول هایی که مهم ترین ویژگی ها آنها قیمت مناسبشان می باشد. هم چنین حمل نقل آنها بسیار آسان است و به تجهیزات خاصی نیز برای راه اندازی نیاز ندارند و فقط یک نمایشگر مورد نیاز است. بازی های اندرویدی هم اگر چه گرافیک بالایی همانند بازی های رایانه ای ندارند اما در نوع خود قابل قبول هستند و دسترسی به آنها نیز آسان تر است.

gsmarena_001 (1)

تمامی این موارد موجب شده است که شرکت هوآوی نیز توجه خود را به بازار کنسول های اندرویدی جلب کند و از محصول خود با نام Tron رونمایی نماید. این کنسول دارای پردازنده نسبتا جدید Tegra 4 و قیمت 120 دلاری می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به دو گیگابایت حافظه رم ، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی ، ورودی کارت حافظه microSD ، پورت USB 3.0 ، وای فای ، پورت HDMI و نسخه سوم بلوتوث اشاره کرد.

دسته کنترل این محصول نیز علاوه بر داشتن کلید های فیزیکی و جوی استیک یک صفحه لمسی بزرگ نیز دارد. وجود صفحه لمسی موجب می شود که این کنسول شباهت بیشتری به گوشی ها و تبلت های اندرویدی پیدا کند. به صورت پیش فرض نسخه 4.2.3 (لوبیای ژله ای) اندروید بر روی آن نصب است که البته شامل تغییراتی در رابطه کاربری از سوی شرکت سازنده شده است.

البته این محصول هوآوی دسترسی به Play Store گوگل ندارد و در عوض می توان برنامه ها و بازی های مورد نیاز را از طریق خود فروشگاه شرکت هوآوی دانلود نمود. در حال حاضر Tron فقط به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه شده و سخنی درباره عرضه جهانی آن به میان نیامده است.

منبع: gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *