کورتانا از 16 مسابقه، 15 مسابقه را صحیح پیش بینی کرد!

کورتانا از 16 مسابقه، 15 مسابقه را صحیح پیش بینی کرد!
  • 1393/4/23
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

همان طور که در جریانید مایکروسافت از دستیار صوتی خود، یعنی کورتانا جهت پیش بینی مسابقات فوتبال جام جهانی برزیل بهره برد که عملکرد درخورِ توجهی از خود نشان داد.

پیش از انجام فینال این مسابقات، کورتانا مصاف تیم های آرژانتین و آلمان را به درستی پیش بینی کرد و رای به برد تیم فوتبال آلمان داد.

جالب است بدانید، مایکروسافت پیرامون عملکرد خوب این دستیار صوتی، اعلام کرد که : “با تشکر از موتور جستجوی بینگ (به لطف بینگ)، کورتانا از 16 مسابقه، 15 مسابقه جام جهانی را درست پیش بینی کرد”

Cortana-Windows-Phone-World-Cup-prediction

اما به راستی رمز موفقیت پیش بینی های کورتانا در چیست؟ کورتانا برای پیش بینی های نزدیک به حقیقت خود از موتور جستجوی بینگ برای تحلیل عملکرد هر تیم کمک می گیرد البته جام جهانی برزیل فقط مربوط به فوتبال بود و فعلا باید منتظر باشیم و عملکرد کورتانا را در پیش بینی نتایج دیگر رشته های ورزشی ببینیم.

اگر می خواهید از سحر و جادوی کورتانا در نحوه پیش بینی ها باخبر شوید، باید اذعان کنیم که این دستیار صوتی با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی پیرامون قدرت کلی تیمها، پیروزی و شکست قبلی آنها،شرایط مسابقه و آب و هوا و میزان امتیاز آن ها دست به چنین پیش بینی های درستی زده است.

آیا عملکرد کورتانا شما را تحت تاثیر قرار داد؟

به نظر شما کاربران سیری و Google Now حاضر خواهند بود که به دلیل قدرت و سهولت کار با کورتانا به ویندوزفون روی آورند؟

[منبع : wpcentral ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *