اپلیکیشن های پیش فرض نوت 4 فاش شد!

اپلیکیشن های پیش فرض نوت 4 فاش شد!
  • 1393/4/28
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

اکانت توئیتری مشهور لو دهنده evaleaks@، دوباره با اطلاعات جدیدی آمد! اطلاعاتی از اپلیکیشن های پیش فرض فبلت آینده کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy Note 4.

evaleaks@ در تازه ترین فعالیت های خود نام اپلیکیشن هایی که قرار است به صورت پیش فرض در فبلت Samsung Galaxy Note 4 نصب گردند را فاش ساخته است.به لیست این اپلیکیشن ها که می نگریم، اطلاعات مفیده و تازه ای در رابطه با قابلیت های فاش نشده این فبلت دستگیرمان می شود.

جالب است بدانید در این لیست، اپلیکیشن هایی نظیر “VoiceNote4t” و “SamsungMusic_2” نیز به چشم می خورند که کاملا وجودشان از قبل قابل پیش بینی بوده است، اما وجود برخی از این اپلیکیشن ها جالب توجه است.

اپلیکیشن “SStudio_WQHD” به ما می فهماند که این فبلت نوظهور سامسونگی، دارای صفحه نمایش QHD خواهد بود و به لطف حضور اپلیکیشن “SHealth3_5” که مربوط به حوزه اپلیکیشن های کنترل سلامتی سامسونگ می باشد متوجه خواهیم شد که در این فبلت نیز سامسونگ به اپلیکیشن های حوزه سلامت توجه دارد.

همچنین با توجه ویژه این کمپانی سازنده کره ای به عکاسی، ما شاهد وجود اپلیکیشن هایی چون “OutOfFocusViewer”، “PhotoStudio” و “SmartSelfShot”  می باشیم.

gsmarena_001

همچنین شاهد اپلیکیشن هایی مانند “HermesService”و  “VRSVC” می باشیم که کاربردشان هنوز کاملا مشخص نیست اما گمانه زنی ها بر این است که این اپلیکیشن ها به هدست واقعیت مجازی سامسونگ مربوط باشند.

در انتها نیاز به اضافه است که هیچ تاریخی برای عرضه فبلت Galaxy Note 4 اعلام نشده اما هر گونه اطلاعات درز شده می تواند به این معنی باشد که تاریخ عرضه آن نزدیک است.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *