آموزش شبیه‌سازی محیط اندروید به ویندوز فون8

آموزش شبیه‌سازی محیط اندروید به ویندوز فون8
  • 1393/5/6
  • پرهام مارزلو
  • 3

یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی سیستم‌عامل اندروید، امکان استفاده از لانچٰر‌هایی جهت تغییر ظاهر محیط کاربری است. به کمک این لانچرها می‌توانید رابط کاربری دیگر سیستم عامل‌ها را در اندروید خود داشته باشید؛ از جمله این سیستم‌عامل‌ها می‌توان به ios و ویندوزفون 8 اشاره کرد.

در این بخش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه رابط کاربری اندورید خود را به ویندوزفون 8 شبیه‌سازی کنید؛ البته فقط از نظر نرم‌افزاری. اما چرا ممکن است کسی بخواهد این کار را انجام دهد؟ در جواب باید بگویم ممکن است از رابط کاربری و منوی اندورید خسته شده باشید و بخواهید بدون تغییر مدل گوشی، یک محیط کاربری کاملا متفاوت را در اختیار داشته باشید.

WindowsPhone8vsAndroid41_AZL2628البته لازم به ذکر است که اندورید خودش نمی‌تواند تغییر خاصی را در محیط کاربری خود ایجاد کند و تنها به شما اجازه می‌دهد تا اینکار را به کمک لانچر‌ها انجام دهید. لانچرها را باید از فروشگاه گوگل‌پلی و یا دیگر سایت‌های اندرویدی دانلود و بر روی اندورید خود نصب کنید. برای این کار کافیست در گوگل پلی عبارت ” Windows Phone Launchers” را جست‌وجو کنید.  البته برخی از این لانچرها کیفیت و قدرت لازم را ندارند و بهتر است از لینکی که در پایان این مطلب برایتان قرار داده‌ام استفاده نمایید.

5پس از نصب لانچر مورد نظر در گوشی، از شما پرسیده می‌شود که می‌خواهید برای همیشه از آن استفاده کنید و یا فقط پیش نمایشی کوتاه از آن ببینید. اگر گزینه‌ی دوم را انتخاب کنید، پس از خارج شدن از برنامه، دوباره محیط کاربری اندروید را در اختیار خواهید داشت.

البته اگر بخواهید گزینه‌ی همیشه (Always) را انتخاب کنید بدین معنی نیست که دیگر قادر به غیر فعال کردن لانچر نیستید. برای تغییر آن کافیست به بخش تنظیمات و Home بروید و لانچر گوشی را تغییر دهید. همچنین در این بخش قادر به مدیریت و پاک کردن لانچرهای گوشی نیز هستید.

How-to-make-Android-look-like-Windows-Phone-8-071وقتی از لانچر ویندوزفون 8 در اندروید استفاده می‌کنید، 3 دکمه‌ی نرم‌افزاری موجود در اندورید از بین نمی‌روند و مطابق شکل قابل مشاهده و استفاده می‌باشند. با این حال انگار گوشی شما توسط شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و سیستم ‌عامل اصلی آن ویندوز فون است.

البته اکثر لانچرهای ویندوزفون، لاک اسکرین گوشی را تغییر نمی‌دهند و باید از لاک اسکرین خود اندروید استفاده کنید اما خوشبختانه این لانچری که ما به شما معرفی می‌کنیم این قابلیت را دارد تا لاک اسکرین صفحه شما را نیز تغییر دهد. نام این لانچر Launcher 8 Free Fake wp8 می‌باشد و به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار گرفته است.

Another-Windows-Phone-launcher.اسلاید به سمت چپ در این لانچر شما را وارد منویی از برنامه‌های نصب شده در گوشی می‌کند و می‌توانید به سرعت وارد آن‌ها شوید. برای دریافت برنامه از گوگل پلی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید

دریافت لانچر ویندوزفون 8 برای اندورید

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. اندروید چیزی نیست جز دزد ایده ها.باید مکروسافت شکایت کنه.بیخود نیست اپل همیسه با عوامل اندروید مثل سامسونگ دعوا داره.

    1. با سلام….اندروید و یا گوگل سازنده این لانچرنیستند… برنامه نویس‌ها این برنامه رو ساختن عزیزم

  2. سلام . عجب نرم افزاریه . دستتون درد نکنه . خدا خیر بده برنامه نویسا رو .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *