چگونه از خدمات 3G ایرانسل استفاده کنیم؟

چگونه از خدمات 3G ایرانسل استفاده کنیم؟
  • 1393/5/15
  • حدیث دلبرد
  • 0

ایرانسل چند روز قبل مجوز پایلوت نسل سه را دریافت کرد تا بدین وسیله خدمات 3G را به مشترکین خود ارائه کند. اما برای مشترکین این اپراتور در رابطه با چگونگی استفاده از این خدمات پرسش‌هایی مطرح است.

به گزارش ایتنا، علیرضا دزفولی، مدیرعامل ایرانسل در ارتباط به پرسش‌های مشترکان  مبتنی بر تغییر تعرفه‌ها و تعویض سیم‌کارت‌ها  پاسخ داد: کاربران ایرانسل می‌توانند با همان سیم‌کارت‌های خود از خدمات نسل سه استفاده کنند. همچنین تعرفه‌ دسترسی به این خدمات همان تعرفه‌های فعلی ایرانسل است.

images (2)

نسل سه موبایل بر پایه باند پهن است که بتواند نیاز به اینترنت پرسرعت را برای سرویس‌های مختلفی مثل تماس تصویری رفع کند. در واقع روشی برای انتقال اطلاعات در سیستم‌های وایرلس و تلفن همراه است که امکان انتقال چندرسانه‌ای را با سرعت بالا برای کاربران مهیا می‌کند.

در نسل 2.75 سرعت به 100 کیلوبیت بر ثانیه می‌رسد ولی 3G تا سرعت 42 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند. البته در کشور طبق قوانین رایتل 3G را با سرعت نیم مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. حال باید دید در مورد ایرانسل این سرعت چه مقدار خواهد بود.

بنابر اظهارات، ایرانسل خدمات 3G را در 15 نقطه به طور آزمایشی راه‌اندازی کرده و کیفیت سرویس آنها را بررسی می‌کند که در صورت تأیید، از ابتدای شهریورماه این خدمات به صورت گسترده ارائه خواهد شد.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *