خالق فلپی برد این بار با بازی Swing Copter می آید!

خالق فلپی برد این بار با بازی Swing Copter می آید!
  • 1393/5/29
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

این بازی جدید بسیار شبیه به هم رده خود عمل می کند، اما این بار به جای تلاش برای حرکت از سمت چپ به راست باید سعی کنید از پایین به سوی بالا حرکت کنید، این تغییر جهت شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید، اما بر اساس عقیده ما و بسیاری از کاربران این تغییر جهت، بازی را بسیار سخت تر کرده و باعث نا امیدی بازیکنان شده، اما موفقیت این بازی نا امید کننده نیز تضمین شده و بسیار اعتیاد آور است، آقای Nguyen حالا آنقدر معروف و پرطرفدار است که هر کدام از بازی هایش با توجه گسترده مخاطبان مواجه خواهد شد.

swing-copters-710x355

این بازی به خوبی میتواند به عنوان نسخه تغییر یافته بازی محبوب “فلپی برد” نام گذاری شود، Dong Nguyen در گفت و گویی که چند ماه پیش با Rolling Stone داشته است گفت: “در حال کار بر روی یک بازی شوتر با تم گاوچرانی  (کابویی)، یک بازی شطرنج اکشن و یک بازی پروازی عمودی به نام Kitty Jetpack هستم”.  البته لازم به ذکر است بازی سوم به طرز عجیبی شبیه به Swing Copters خودمان است!

علاوه بر آن سه بازی (و فلپی برد) آقای Dong در صفحه توییتر خود اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی است که در آن پسری بین ساختمان ها می پرد. که این خبر باعث می شود که بفهمیم Nguyen به طور همزمان به چند کار مسلط است، ما مطمئن نیستیم که آقای Nguyen بازی های دیگر خود را عرضه کند اما Swing Copters به نظر بازی خوبی می آید و می توان با آن وقت را گذراند.

این بازی پنجشنبه ۲۱ اوت در دو نسخه پولی و نسخه ۰.۹۹ دلاری بدون تبلیغ عرضه می شود و انتظار می رود همانند فلپی برد اعتیاد آور باشد.

[ منبع : androidauthority ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *