گویا اپ؛ 4 بازی اینترنتی که خنده بر لب‌هایتان می‌آورند

گویا اپ؛ 4 بازی اینترنتی که خنده بر لب‌هایتان می‌آورند
  • 1393/6/28
  • پرهام مارزلو
  • 0

امروزه بازی‌های اینترنتی و آنلاین مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و روزانه میلیون‌ها کاربر را به خود مشغول می‌کنند. گویا اپ قصد دارد در ادامه معرفی‌های روزانه خود گاه بازی‌های آنلاین جذاب و منتخب را برای خوانندگان محترم در نظر بگیرد.

امروز گویا اپ قصد دارد یک بخش متفاوت را به شما ارائه دهد. در این قسمت می‌خواهیم شما را با 4 بازی آنلاین و اینترنتی ساده و کلاسیک آشنا کنیم. بازی‌های آنلاین اینترنتی نیاز به حجم زیاد در رایانه نداشته و تنها با فلش پلیر مرورگر قابل اجرا هستند. نکته جالب در مورد این بازی‌ها هیجان و شادی موجود در آن‌ها است که در عین سادگی به کاربران منتقل می‌کند. در ادامه و با بررسی این 4 بازی با ما همراه باشید.

این بازی‌ها باعث شادی و خنده شما خواهند شد و اگر به دنبال اوقات مفرح در فضای وب هستید حتما با ما همراه باشید.

11. بازی آنلاین Cat mario

Cat Mario – چه به صورت آنلاین و چه آفلاین- یکی از خنده‌دارترین بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌آید؛ خنده‌دار به معنی واقعی! البته کسانی که به انجام این بازی مشغول شده‌اند، یا عاشقش شده و یا از آن متنفر هستند.

در حین بازی ممکن است به شدت بخندید و یا عصبانی شوید، اما در پایان به هنگام به اشتراک‌گذاشتن امتیازات خود با دیگران فقط و فقط به عملکرد و عکس‌العمل‌هایتان می‌خندید.  پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی را امتحان کنید.

22. بازی Happy Wheels

در محیط این بازی باید به راندن وسایلی چون موتور، دوچرخه، ماشین، جت‌پک و حتی ویلچر بپردازید. اما دو نکته بسیار مهم؛ اول اینکه کنترل کردن وسایل مذکور آنچنان راحت و عالی نیست و دوم اینکه جاذبه زمین و دست‌انداز‌ها وسیله نقلیه شما را نابود می‌کنند!

یکی از نکات جالب بازی، انتخاب زمین‌های ساخته شده توسط دیگر کاربران است؛ این ایده واقعا جالب و کاربردی بوده و پرداختن به بازی در محیط‌هایی که دیگران طراحی و گذرانده‌اند، بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. با انتخاب گزینه sort By Rating از شر محیط های مسخره بازی راحت شوید و از بهترین‌ها استفاده کنید.

hilarious-web-games-happy-wheels3. بازی آنلاین Futilitries

اگر به دنبال یک بازی آنلاین جذاب، متفاوت، معمایی و در یک کلام معتادکننده هستید، کافی است 5 دقیقه به Gutilitries وقت دهید. گیم‌پلی این بازی در عین سادگی بیش از حد، شما را غافلگیر خواهد کرد.

hilarious-web-games-futilitris4. بازی PC Break Down

رایانه شما را اذیت می‌کند؟ سرعت عملکرش کند و آزاردهنده است؟ سرعت اینترنت افتضاح است؟ دوست دارید رایانه خود را آنچنان بزنید که دود از ان بلند شود؟ فقط کافیست بازی PC BreakDown را اجرا کنید. البته این بازی زود تکراری می‌شود اما خنده‌ای که همان ابتدا بر لب‌هایتان می‌آورد فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش خواهد بود.

امیدواریم از این مقاله و پرداختن به این بازی‌های مفرح لذت برده باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *