وایبر هم به جمع بازی های موبایلی پیوست

وایبر هم به جمع بازی های موبایلی پیوست
  • 1393/9/24
  • نادر عظیمی
  • 1

 

 

این بار یکی دیگر از ابزاراهای ارتباطی “وایبر” به جمع باز های موبایلی پیوست.اکثر دارندگان گوشی های هوشمند با اپیلیکیشن وایبر آشنایی دارند و کم و بیش از آن به عنوان یه یکی از ابزارهای ارتباطی استفاده می کنند.

این بار وایبر برای کاربرانش هدیه ای به ارمغان آورد و آنهم اضافه شدن بخش بازی به این ابزار ارتباطی در آینده نه چندان دور خواهد بود .این ابزار ارتباطی در چند ماه گذشته با اعمال یک سری تغییرات در پلتفرم که شامل تغییرات در ظاهر و اضافه شدن سرویس VoIP  بود توانست کاربران بیشتری را جذب نمایید و به عنوانی یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در جهان شاخته شود.

 

Viber-Candy-Mania

 

وایبر اعلام کرد که در ابتدای اجرای این پرژه ، تعداد کمی بازی را در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهد داد و تنها از بازهایی که توسط تعدادی از توسعه دهندگان مانند Storm8 و  Playtika  نوشته می شود استفاده خواهد نمود.بر اساس گزارشهای رسیده وایبر قصد دارد که بطور حرفه ای وارد بازی های موبایلی شده و در اینده بر روی پلتفرم  این شبکه اجتماعی شاهد بازی های بیشتری خواهیم بود.

به احتمال قوی در آینده وایبر از بازیهایی همچون Candy Mania ،Pop و Wild Luck Casico در بخش بازی های استفاده خواهد نمود.

 

 

 

Viber-Pop

 

وایبر در این برنامه قصد دارد بیشتر از بازی های استفاده کند که بین کاربران از محبوبیت بالایی برخور دارند .تمامی بازی های ارایه شده در این پلتفرم  دارای یک سری سرویس ویژه می باشند . بطور مثال ساخت بازیهایی که مختص یک سری از کشورها می باشد در این طرح وایبر دیده شده است.در حال حاضر باز های وایبر فقط به تعدادی از کشورها مانند بلاروس، مالزی و سنگاپور محدود است و در اینده توسط توسعه دهندگان برای سایر کشورها نیز ساخت خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *