بازی محبوب Pou مهمان تازه وارد در ویندوز فون

بازی محبوب Pou مهمان تازه وارد در ویندوز فون
  • 1393/10/8
  • شهرام بابایی
  • 1

 شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست ؛ اما بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی در مدتی کوتاه توانست امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را به خود اختصاص دهد و در صدر برترین بازی های Casual قرار بگیرد!

بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ در این بازی شما به عنوان یک کاربر به موجود فضایی پو غذا می دهید، او را تمیز خواهید کرد، با او بازی می کنید و بزرگ شدنش را ملاحظه می نمایید! قادر خواهید بود در اتاق های بازی، بازی کنید و سکه ها را گردآوری نمایید و از آن ها برای ظاهر و قیافه پو بهره بگیرید به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید!

بازی

بازی POU که در حال حاضر برای نسخه های بلک‌بری، اندروید و iOS عرضه شده است حالا به نظر می رسد Pou در راه گوشی های ویندوزفونی قرار دارد.

طبق گفته سازندگان این بازی  قرار است نسخه ی ویندوز فون این بازی هم عرضه شود ، البته زمان دقیقی از عرضه ی نسخه ویندوز فون اعلام نشده است و به احتمال قوی اوایل سال جدید 2015  شاهد عرضه این بازی محبوب بر روی سیستم عامل ویندوزفون باشیم.

یکی از شگفتی های POU بازی آنلاین اون هست ، به طوری که شما می تونید با اتصال به اینترنت به مسابقه با دوستان خود بپردازید.

منبع : pou.me

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *