محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سال 2014

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سال 2014
  • 1393/10/19
  • شهرام بابایی
  • 0

سال ۲۰۱۴ هم به پایان رسید و طبق معمول هر سال، جمع‌بندی‌ها و انتخاب برترین‌های سال در دنیای فناوری آغاز شد.

بازی‌های موبایلی هم از مواردی هستند که طی‌ چند سال اخیر به شکوفایی رسیده و بهبودهای سخت‌افزاری آنها باعث شده تا  روز به روز به طرفدارانشان افزوده شود. سال ۲۰۱۴ هم سالی پربار برای بازی‌های موبایلی بود و  بازی‌های خوب جدید و پورت‌های فوق‌العاده‌ای در این سال برای پلت‌فرم‌های همراه منتشر شد. در ادامه به چند نمونه از برترین بازی‌های اندرویدی سال میلادی گذشته اشاره می‌کنیم ، با گویا آی تی همراه باشید.

Dots

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی تا حدودی یادآور همان نقطه‌بازی خودمان است که اغلب تجربه آن را در مدرسه داشته‌ایم. حالا این بازی به تلفن‌های همراه هم آمده و طرفداران پر و پا قرصی هم پیدا کرده است.

در این بازی ساده و در عین حال فکری باید در مدت یک دقیقه تا می‌توانید نقطه‌های هم‌رنگ را به هم متصل کنید. هرچقدر نقطه‌های بیشتری به هم وصل کنید امتیازتان بیشتر می‌شود. پس از اتمام بازی می‌توانید امتیازتان را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و درواقع با آنها چالش و رقابتی ایجاد کنید. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عمل و درگیر کردن سلول‌های‌ خاکستری مغز است.


The Simpsons Tapped Out

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

در این بازی که توسط شرکت معروف EA ساخته شده با خانواده سیمپسون زندگی می‌کنید. همان سیمپسون‌هایی که اغلب ما کارتون آن را دیده و خاطره‌های بسیاری هم با آن داریم.  ماجرا هم برگرفته از فیلم سیمپسون‌ها است، به این ترتیب که شهر در معرض نابودی و حمله بیگانگان است و هومر که ناخواسته باعث ایجاد مشکلاتی درشهر شده و در ادامه قهرمان داستان می‌شود با خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند برای نجات شهر به آنجا بروند. همراهی و کنترل این خانواده بر عهده شما است.

در واقع زندگی روزمره و اتفاق‌های جالب و حتی غیر منتظره که برای این شخص پیش می‌آید کلیت این بازی را می‌سازد. شما باید هومر را در زمینه اقتصادی و جمع کردن ثروتش راهنمایی کنید و در واقع زندگی موفقی را همراه با او پشت سر بگذارید. همچنین باید به برخی افراد ماموریت‌های مختلفی چون نابود کردن بیگانگان، جمع‌آوری اطلاعات، انجام ماموریت‌هایی در زمان محدود بدهید و امتیازات و جوایزی جمع کنید و در نهایت شهر اسپرینگفیلد را بازسازی کنید و آن را از نو به دلخواه خود بسازید. بازی همچنین دارای حالت آنلاین برای رقابت با دوستان برای کسب بالاترین امتیاز و رتبه است. امکان بازی به زبان‌های زنده دنیا مانند آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر وجود دارد.


BADLAND

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

سرزمین‌های بد که محصولی از کمپانی بازی‌سازی Frogmind  است یک بازی زیبا و ماجراجویی است که در جنگل‌های پر از درخت و گیاهان و حیوانات مختلف اتفاق می‌افتد. این جنگل با اینکه بسیار زیبا است گاهی شبیه جنگل‌های جادویی به نظر می‌رسد و پر از معماهای شگفت‌انگیز و چالش‌برانگیز است. شما باید در نقش یکی از موجودات جنگل به جست‌و‌جو در آن بپردازید و پس از عبور از موانع سخت‌گذر و تله‌هایی که سر راهتان قرار دارد مشکلات موجود را حل کنید. بازی دارای ۸۰ سطح و ۲۱ مرحله منحصربه‌فرد است که در آن تا چهار نفر همزمان می‌توانند بازی کنند.

سرزمین‌های بد با بیش از هفت میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است. این بازی همچنین جوایز متعددی کسب کرده از جمله برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا در سال ۲۰۱۳، برنده بهترین بازی اروپا در سال ۲۰۱۲ و برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲ شده است.


Crazy Taxi City Rush

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این یک بازی جذاب از کمپانی سگا با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی است که تجربه یک ماشین سواری جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی به رانندگی مشغول می‌شوید و باید مسافرانی را که عجله دارند با بالاترین سرعت ممکن اما بدون تصادف و اذیت کردنشان به مقصد برسانید و به جمع‌آوری پول بپردازید. مسافران فقط سوار تاکسی‌هایی می‌شوند که آنها را سریع به مقصد می‌رسانند. پس شما مجبورید هنجارهای شهر و قوانین راهنمایی و رانندگی را هم زیر پا بگذارید تا مسافران دستمزد مناسبی به شما بدهند تا بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید و به مرحله بالاتر راه پیدا کنید. روی سر افراد موجود در خیابان علامت‌هایی وجود دارد که نشان‌دهنده مسافر بودن آنها است و شما می‌توانید به دلخواه آنها را انتخاب و سوار کنید و به جمع‌آوری سکه برای ارتقای ماشین بپردازید.

در این بازی مهم‌ترین فاکتور زمان است که باید مسافران را در بازه زمانی مشخصی به مقصد برسانید تا به شما پول تعلق بگیرد. رانندگی با انواع ماشین‌های مختلف همچون تاکسی و حتی تانک، امکان سفارشی‌سازی ماشین خود با کارهای مختلف برای زیباسازی، رانندگی در انواع مکان‌های متنوع همچون شهر، ساحل و جنگل، دارا بودن گرافیک اچ‌دی به همراه صداگذاری و پخش موسیقی‌های عالی از ویژگی‌های تاکسی دیوانه است.


PewPew

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

بازی Pew Pew Land داستان اشکال هندسی عصبانی است که به دشمنان خود حمله می‌کنند و به آنها امان نمی‌دهند. این بازی کاملا فانتزی و در سبک تیراندازی و گرافیک بسیار قدیمی است. در واقع این بازی بهترین نرم‌افزار تیراندازی اندروید به شمار می‌رود. شما باید در این بازی در نقش این اشکال باشید و دشمنان را نابود کنید. محیط جذاب و رنگارنگ بازی، شما را به خود جذب می‌کند.

۷ روش بازی، ۵ سفینه و ۱۲۰ مرحله، امکان انتخاب سختی بازی از بین ۳ سطح دشواری، کیفیت HD، رده‌بندی امتیازات جهانی همراه با نمایش دوباره بازی از ویژگی‌های PewPew است. مدال‌ها را برنده شوید، کشتی‌ها را قفل‌گشایی کنید و به صورت آنلاین در تابلوی امتیازات برتر رقابت کنید.

این بازی دارای 4 حالت مختلف است که عبارتند از دوزخ: برخی از دشمنان بعد از مرگ منفجر می‌شوند و بقیه دیوانه‌وار در هرجایی می‌چرخند؛ طفره رفتن: در صورت جمع‌آوری جعبه‌ها دشمنان بیشتری به سمت شما می‌آیند و شما باید آنها را فریب دهید؛ حمله: مبارزه با امواج مختلف دشمنان؛‌ تضاد رنگ‌ها: دشمنان دارای رنگ‌های مختلف هستند و شما تنها باید آنهایی را که هم رنگ کشتی شما هستند نابود کنید.


Modern Combat Blackout 5

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

Combat نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به بازی‌های ژانر اکشن  است که  پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت، کمپانی سازنده این بازی ارایه شده و بر تعداد طرفدارانش افزوده است. در این بازی باید گروه خود را بسازید و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ‌های سهمگین را آغاز کنید. اگر هم می‌خواهید به صورت تکی بازی کنید به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام بردارید و دیوانگانی را که قصد نابودی کامل آن را دارند در ماموریت‌هایی نفسگیر از پای درآورید.

هرچند یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین قابلیت‌های مدرن کامبت ۵  نبرد‌های تیمی است؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم‌ها قرار گرفته و شما باید با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش‌تان را برای نابودسازی تیم‌های حریف بکنید. در این حالت از امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه‌تر کردن مبارزات با نمونه‌های دنیای واقعی استفاده کنید.

صحنه‌های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود می‌بینید. این بازی  علاقه‌مندان زیادی را به‌عنوان یک بازی جنگی در سراسر جهان دارد که در آن شاهد پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های سلاح‌ها هستید.


Plague Inc

 محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی که توسط طراحان Ndemic Creation ساخته شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به بازی‌های استراتژیک علاقه‌ دارند. در این بازی فکری شما در مقابل دنیا ایستاده‌اید. درواقع باید ویروسی را وارد یک کشور دلخواه کنید و هدفتان آلوده‌کردن جهان تا نابودی آخرین انسان است در حالی که انسان با تمام نیرو در حال دفاع است.

شما باید علائم بیماری‌ Plague  را که به معنای طاعون است تقویت کنید و مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها افزایش دهید و تمام تلاشتان را کنید که روش‌های انتقال آن را بیشتر کنید؛ البته باید پیش از اینکه تیم جهانی پزشکی، درمانی را برای ویروس‌هایتان پیدا کنند همه را کشته باشید. دارا بودن گرافیک اچ‌دی، ذخیره شدن اتوماتیک بازی با پیش بردن هر مرحله و بخش، قابلیت به اشتراک‌گذاری امتیازات از ویژگی‌های این بازی مهیج است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *