سامسونگ در حال آماده سازی مدل جدید تبلت های Galaxy Tab و Note Pro است

سامسونگ در حال آماده سازی مدل جدید تبلت های Galaxy Tab و Note Pro است
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

پس از عرضه تبلت Galaxy Tab Active، شرکت سامسونگ در بخش تبلت های به طور چشمگیری بهبود یافت. رسم این شرکت به نحوری است که هر سال حداقل دو بار تلفن های هوشمند رده بالا معرفی میکند. اما از اواخر ماه ژوئن در بخش تبلت ها شاهد هیچ خبری نبوده ایم.

اگر شایعات منتشر شده حقیقت داشته باشند، ظاهرا سامسونگ در حال آماده سازی مدل های جدید از برخی تبلت های خود است. بنا به اعلام منبع معتبر SamMobile شرکت یاد شده به سختی در تلاش است تا مدلی عالی و قابل توجه از تبلت های تولیدی خود را عرضه نماید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

برخی از مدل هایی که اعلام شده قرار است نسخه بروز آنها آماده گردد به شرح زیر است:

Galaxy Tab AS (SM-T350), Galaxy Tab AS (SM-T351), Galaxy Tab AL (SM-T550), Galaxy Tab AL (SM-T551), Galaxy Tab AL Plus (SM-P550), Galaxy Tab AL Plus (SM-P551), Galaxy Tab AS Plus (SM-P350), Galaxy Tab AS Plus (SM-P351).

همچنین اعلام گشته که ممکن است مدلی جدید به عنوان جایگزین Galaxy Tab ۴ معرفی شود. منبع مورد اشاره بیان داشته که ممکن است مدل های فوق، جایگزین تبلت گلسی تب ۴ با صفحه نمایش ۷ اینچی گردند. این در حالیست که مدل های Galaxy Tab AL ممکن است جایگزین نسخه ۸ تا ۱۲ اینجی گلکسی تب ۴ گردند.

از آنجا که نگرانی هایی برای شرکت مورد بحث در مورد فروش این محصولات وجود دارد، امکان تولید محصولاتی جدید از Galaxy Note و Galaxy Note Pro هم وجود دارد. هنوز برنامه زمانی مشخصی برای رونمایی از محصولات یاد شده اعلام نشده. اما می توان انتظار داشت در سه ماهه های آینده سال میلادی جاری شاهد رونمایی از مدل های جدید تبلت های ساخت شرکت سامسونگ باشیم.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-Tab-4-8.0-1 Samsung-Galaxy-Tab-4-8.0-2 Samsung-Galaxy-Tab-4-8.0-3

برای مشاهده در سایز اصلی بر روی هر تصویر می توانید کلیک نمایید.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *