لانچر Google Now با رابط کاربری متریال بروز شد و ظاهر هر دستگاهی را شبیه به اندروید ۵ می کند + دانلود

لانچر Google Now با رابط کاربری متریال بروز شد و ظاهر هر دستگاهی را شبیه به اندروید ۵ می کند + دانلود
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

لانجرهای زیادی برای تغییر محیط کاربری اندروید وجود دارند. اما در این بین لانچر اختصاصی گوگل با نام Google Now ارائه شد تا کاربران بتوانند با نصب آن محیطی شبیه به اندروید خالص را از نظر بصری تجربه کنند. قبلا بخش جستجو و لانچر جدا بودند ولی در بروز رسانی اخیر Google Now بخش جستجوی صوتی هم یکی از الحاقات هسته ای لانچر مورد بحث شده و نیازی به نصب جداگانه آن نخواهد داشت.

مهم نیست چه نسخه ای از اندروید بر روی دستگاه شما نصب شده باشد، و با نصب نسخه جدید لانچر گوگل می توانید از ظاهری شبیه به اندروید ۵ آبنبات چوبی که با زبان طراحی متریال گوگل مزین شده بهره ببرید. بخش جستجو همچنان مانند قبل به صورت سفید رنگ در بالای لانچر یاد شده قرار گرفته. این ویژگی با یکسری از انیمیشن های جدید همراه شده است.

در ادامه همراه با گویا آی تی باشید.

نکته دیگری که پس از استفاده از این لانچر به آن پی خواهید برد تغییرات ظاهری چشمگیر است. محیط کاربری این اپلیکیشن به صورتی است که می توانید به راحتی به صفحه سمپ چپ سوایپ کنید تا به پنل جدید تنظیمات و اختیارات منتقل شود و این پنل به شما اجازه می دهد سریعا به تنظیمات آن دسترسی یافته و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. امکان جابجا شدن بین اکانت های مختلف گوگل هم فراهم شده و نیز قابلیت افزودن یاداوری ها از این طریق ممکن شده است.

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که هنوز از نسخه های غیر از اندروید ۵ استفاده میکنید یا بروزرسانی برای دستگاهتان ارائه نشده، می توانید با نصب این لانچر از محیط کاربری شبیه به اندروید ۵ بهرمند گشته و از کار با آن لذت ببرید. البته اگر تلفن هوشمند یا تبلت شما اکنون اندروید ۵ را اجرا می کند امکان نصب این لانچر را دارید ولی به دلیل ظاهر مشابه، تغییر چندانی را پس از استفاده از لانچر Google Now مشاهده نخواهید نمود.

برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی و ایران اپز می توانید بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

get_it_on_google_play

[منبع: AndroidCentral]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *