اپلیکیشن Classroom گوگل برای دانش آموزان کم دقت معرفی شد!

اپلیکیشن Classroom گوگل برای دانش آموزان کم دقت معرفی شد!
  • 1393/10/25
  • مجتبی
  • 0

یادتان هست هنگامی که در دوران مدرسه تکلیفی را فراموش می کردیم با خود بیاوریم و بعد از آن که در روز مقرر دوستانمان تکلیف را انجام داده و تازه یادمان می آید که در چه دردسری افتاده ایم چه حالی داشتیم؟ اما آیا معلم ما باور میکرد که واقعا این موضوع را یادمان رفته؟ راه حل این مشکل به نظر شما چیست؟ گوگل دقیقا این کار را انجام داده و مشکل را رفع نموده!

با اپلیکیشن Classroom گوگل می توانید از کسی که در خانه حضور دارد درخواست کنید تا از تکلیف انجام شده که یادتان رفته با خود به مدرسه ببرید، عکس گرفته و برای شما ارسال نماید. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و علاوه بر امکان فوق، گزینه های دیگری را هم در اختیار شما یا کودکان مدرسه ای تان قرار می دهد.

هنگامی که از تکلیف مورد نظر غکس بگیرید انگاه می توانید آن را با لیستی از برنامه های سازگار به اشتراک بگذارید. شما می توانید نسخه ی PDF آن را با استفاده از یک اپلیکیشن که اینکار را انجام میدهد یا با Google Drive ایجاد کرده و برای شخص مورد نظر بفرستید. این اپلیکیشن از سیستم کش بهره می برد که به معلم ها اجازه می دهد حتی در حال آفلاین بودن هم بتوانند تکالیف دانش آموزان را بررسی کنند.

در کنار این اپلیکیشن، نسخه دسکتاپ آن هم برای رایانه ها عرضه شده تا معلمین راحت تر بتوانند تکالیف ارسالی دانش آموزان را مرور و بررسی کنند. این اپلیکیشن به آنها اجازه می دهد ببینید چه تکالیفی را قبل بازبینی کرده اند و کدام ها نیاز به بازبینی دارند. حتی امکان آرشیو کردن تکالیف دانش آموزان به صورت سالانه وجود دارد به این ترتیب در پایان هر سال می توان لیست کامل تکالیف هر دانش آموز را در دسترس داشت.برای دانلود اپلیکیشن یاد شده می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

noskhe-android-w19

get_it_on_google_play

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *