اپلیکیشن Lightroom شرکت ادوبی به اندروید آمد

اپلیکیشن Lightroom شرکت ادوبی به اندروید آمد
  • 1393/10/25
  • مجتبی
  • 0

اگر قبلا از کاربران اپلیکیشن ویندوزی Lightroom بوده اید اکنون براحتی می توانید کارهای خود را بین رایانه و تلفن هوشمندتان همگامسازی کنید. امروز شرکت ادوبی نسخه اندرویدی اپلیکیشن یاد شده را که برای سازماندهی و ویرایش تصاویر بین کاربران محبوبیت بالایی دارد، برای اندروید معرفی نمود و از هم اکنون می توانید آن را دانلود نمایید.

شما با استفاده از Lightroom می توانید تمامی تصاویر خود را در تلفن هوشمندتان به روشی بسیار مناسب سازماندهی کنید و ویرایش های مورد نظرتان را بر روی آنها اعمال کنید و در نهایت به صورت خودکار نتایج کارتان را با نسخه دستکتاپ این اپلیکیشن در رایانه همگامسازی نمایید. البته نسخه ارائه شده فقط مختص تلفن های هوشمند طراحی شده و هنوز از تبلت ها پشتیبانی نمی کند. با توجه به ویژگی همگامسازی بسیار خوبی که در Lightroom وجود دارد شما در هر جایی که باشید می توانید ادامه کارهای دسکتاپ خود را انجام دهید و بالعکس!

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

اپلیکیشن مورد بحث فقط برای کاربران معمولی نیست، بلکه تعدادی ابزار بسیار عالی حرفه ای را نیز در دل خود جای داده. برای استفاده از این قابلیت ها البته باید اشتراک Creative Cloud شرکت ادوبی را داشته باشید. اگر دوست دارید با کمترین کار ممکن و به آسانی و در سریعترین زمان تصاویر خود را در اندروید ویرایش کنید این اپلیکشن یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

دقت نمایید که Lightroom برای اجرا نیاز دارد تا بر روی دستگاه خود حد اقل اندروید ۴/۳ یا نسخه های بالاتر را نصب داشته باشید. و بر روی نسخه های پایین تر امکان نصب ان وجود ندارد. پس از آن برای بهره بردن از قابلیت های همگام سازی اشاره شده باید نسخه ۵ اپلیکیشن Lightroom محصوص دسکتاپ را در سیستم خود نصب کنید. و در نهایت همانطور که گفتیم برای بهره بردن از تمامی امکانات این اپلیکیشن نیاز به اشتراک Creative Cloud شرکت ادوبی دارید که ۹/۹۹ دلار به ازای ارانترین پلن باید برایش پول بپردازید و برای اپلیکیشن مورد بحث و نیز فتوشاپ دو گیگابایت فضای ابری در اختیار شما قرار می گیرد. در زیر می توانید این اپلیکیشن را برای تلفن های هوشمند اندرویدی دانلود کنید.

get_it_on_google_play

[منبع: AC]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *