اپلیکیشن نقشه های Here Map نوکیا برای اندروید بروزرسانی شد

اپلیکیشن نقشه های Here Map نوکیا برای اندروید بروزرسانی شد
  • 1393/10/28
  • مجتبی
  • 1

اپلیکیشن Here Map نوکیا از جمله محبوب ترین سرویس های مسیر یابی و نقشه است که قابلیت کار با آن در حالت آفلاین از جمله برتری های این اپلیکیشن است که در اکتبر ۲۰۱۴ ابتدا برای پلتفرم ویندوزفون عرضه شد. پس از آن نوکیا تصمیم گرفت این اپلیکیشن را با امکانات محدودتر و به صورت آزمایشی در دسترس کاربران اندروید قرار دهد. در نهایت Here Map در ماه دسامبر برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و تا همین لحظه بیش از ۲/۵ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و همچنان با سرعت در حال رشد است.

اپلیکیشن یاد شده هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد ولی توسعه دهنگان آن یک بروزرسانی برای این اپلیکیشن عرضه نموده اند که تجربه کاربری بهتری را برای افراد به ارمغان می آورد. همچنین برخی از باگ های اپلیکیشن مورد بحث که باعث عدم ثبات آن می شد و نیز در کارکردش اختلال ایجاد می کرد، اکنون رفع شده اند. همچنین باک های مسیریابی صوتی که در برخی از زبان ها مشکلاتی داشت اکنون بخوبی کار می کند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

علاوه بر موارد اشاره شده، نوکیا پشتیبانی از تلفن های هوشمند ۶۴ بیتی را هم به اپلیکیشن نقشه خود افزوده تا موبایل های اقتصادی ۶۴ بیتی مانند HTC Desire 510 که از ۴G پشتیبانی می کند هم بتوانند از آن بهره ببرند. با بروزرسانی منتشر شده برای اپلیکیشن Here Map، این سرویس اکنون با سخت افزارهای جدید هماهنگ شده و نیز از قابلیت های اندروید ۵ آبنبات چوبی بهره می برد و با آن سازگاری یافته. برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی بر روی تصاویر زیر کلیک کنید.

get_it_on_google_play

اگر از کاربران پلتفرم iOS اپل هستید، نوکیا قول داده که این اپلیکیشن را در سال ۲۰۱۵ یعنی سال میلادی جاری برای این سیستم عامل منتشر نماید.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *