تلفن هوشمند Galaxy J1 اولین مدل سری J سامسونگ رسما معرفی شد

تلفن هوشمند Galaxy J1 اولین مدل سری J سامسونگ رسما معرفی شد
  • 1393/11/9
  • مجتبی
  • 0

پس از سری تلفن های هوشمند فلزی Galaxy A، که در سال گذشته‌ی میلادی معرفی شدند، سامسونگ سال ۲۰۱۵ را با دو خانواده جدید تلفن های هوشمند اندرویدی آغاز نموده. سری E که اوایل همین ماه معرفی شد و حالا هم سری J . اولین عضو خانوده‌ی سری J با نام Galaxy J1 نامیده شده و این در حالی است که تصاویر منتشر شده ای که قبل از معرفی رسمی آن به بیرون درز کرده بود نیز همین نام را نشان میدادند.

امروز تلفن هوشمند Galaxy J1 با شماره‌ی مدل SM-J100H توسط وب سایت سامسونگ مالزی ارائه و معرفی شد. بنابر این انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه آن هم باشیم. قبلا گزارشاتی منتشر شده بود که بیان می کرد سری Galaxy J1 از پردازنده ای ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای بهره خواهد برد، اما مشخصات رسمی اعلام شده از این دستگاه مشخص نموده که پردازنده آن دو هسته ای است و فرکانس کاری هر کدام از هسته ها نیز بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. سازنده این پردازنده هنوز مشخص نیست.

در ادامه مطلب همراه با گویا آي تی باشید.

محصول مورد بحث مجهز به صفحه نمایشی ۴/۳ اینچی است که رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می کند. همچنین از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و سیستم عامل پیشفرض آن هم اندروید ۴/۴ کیت کت است. دوربین اصلی دستگاه در پشت ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در جلو نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس های تصویری قرار دارد.

تلفن هوشمند یاد شده از ۵۱۲ مگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد و فضای داخلی ذخیره سازی آن نیز ۴ گیگابایت است که می توان با کارت حافظه جانبی، این حافظه را افزایش داد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی Galaxy J1 هم ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و نیز قابل جدا شدن است. بنا به اعلام سامسونگ، این دستگاه قادر است با یکبار شارژ، تا ۱۰ ساعت مکالمه‌ی ممتد را دوام بیاورد. البته حالت ذخیره سازی باتری Ultra Power Saving mode در این محصول هم وجود دارد. وزن گوشی یاد شده ۱۲۲ گرم و ابعاد آن ۱۲۹ در ۶۸/۲ در ۸/۹ میلیمتر است و در سه رنگ آبی، سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

با توجه به نوع معرفی Galaxy J1 توسط سامسونگ و اینکه بدون هیچ سرو صدایی و بدون مراسم خاصی اینکار را انجام داده، بنظر می رسد این غول کره‌ای قرار نیست آن را در بازارهای زیادی عرضه کند. آنچه تا کنون قطعیت یافته عرضه محصول مورد بحث در مالزی است و بر اساس اطلاعات و روال قبلی، باید در روسیه هم عرضه گردد. در مورد اینکه این تلفن هوشمند در چه بازارهای دیگری قرار است عرضه شود، احتمالا به زودی خبرهایی منتشر می گردد و می توانیم خیلی زود به این موضوع پی ببریم. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از تلفن هوشمند Galaxy J1 ببینید.

33 555 1111

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *