تصاویر جدیدی از نسخه پیشنمایش فنی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل منتشر شد

تصاویر جدیدی از نسخه پیشنمایش فنی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل منتشر شد
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 1

چندی پیش اولین تصاویر لو رفته از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را در گویا اي تی برایتان منتشر نمودیم. شرکت مایکروسافت قول داده که اولین نسخه پیشنمایش فنی این سیستم عامل را در ماه جاری عرضه کند و باز هم به زمان عرضه نهایی نزدیک تر شود. با توجه به تصاویری که امروز منتشر شده، مشخص است که شاهد یک ساخت جدید از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل هستیم.

بر طبق تصاویر بخش تنظیمات در نسخه جدید ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند بهتر سازماندی شده در حالی که در تصویری دیگر بخش Action Center را میبینیم که حالا به کاربران اجازه می دهد دکمه های سفارشی شده بیشتری را در دسترس داشته باشند. این ویژگی در طی رویدادی که توسط مایکروسافت در ماه گذشته برگزار گردید، معرفی شد.

در ادامه مطلب همراه با گویا آي تی باشید.

windows-10-phones-12493-02a_story

سومین تصویر منتشر شده، که در سمت راست می توانید آن را ببینید، اشاره به شناسه ساخت ۸/۱۵/۱۲۴۹۳/۴۲ ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل دارد. این شناسه ساخت نسبت به شناسه قبلی که در تصاویر چند روز پیش منتشر شده بود، جلوتر و جدیدتر است که از نسخه جدید سیستم عامل مورد بحث حکایت دارد.

امکان بروزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ از طریق گوشی هوشمند هم یکی از ویژگی هایی بود که قبلا در گزارشات و اخبار مختلف به آن اشاره شده بود. همانطور که در تصاویر می بینید کاربر قادر بوده نسخه جدید را از طریق گوشی خود به صورت خودکار دانلود و نصب نماید.

البته برخی از منایع گفته اند که امکان دارد این تصاویر به صورت جعلی از روی تصاویر منتشر شده چند روز پیش ساخته شده باشند. اما اگر به شناسه های ساخت توجه کنیم می توانیم تا حدودی حقیقی بودن آنها را باور کنیم. هر چند که منتشر کننده اصلی تصاویر یاد شده اعلام کرده جزئیات جدید را هم بزودی منتشر می کند.

مایکروسافت هنوز زمان و تاریخ مشخصی را برای ارائه نسخه پیشنمایش فنی ویندوز ۱۰ مخصوص تلفن های هوشمند اعلام نکرده اما از آنجا که ساخت های جدید سیستم عامل مورد بحث در حال انتشار هستند، بنظر می رسد زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.

[منبع: NeoWin]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *