با Easy Voice Recorder به آسانی در اندروید به ضبط صدا بپردازید

با Easy Voice Recorder به آسانی در اندروید به ضبط صدا بپردازید
  • 1393/11/18
  • مجتبی
  • 1

سیستم عامل اندروید امکانات بی شماری دارد و جال اینجاست که می توان تمامی امکانات آن را به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. بسیاری از افراد امروز از تلفن های هوشمند اندرویدی خود برای ضبط صدا استفاده می کنند. خود پلتفرم مورد بحث اپلیکیشن پیش فرضی را برای این منظور در نظر گرفته ولی می توان با استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده بهتری از قابلیت ضبط صدای اندروید نمود.

Easy Voice Recorder اپلیکیشنی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی به ضبط صداهای کنفرانس ها، مصاحبه ها و … بپردازید. بر خلاف اپلیکیشن پیشفرض اندروید که اغلب صداها را با فرمت amr ذخیره می کند، با این اپلیکیشن می توانید صداهای ضبط شده را با فرمت های 3gp، wave و mp4 هم ذخیره کنید.

برای بهره بردن از اپلیکیشن یاد شده، حتی نیاز به باز بودن همیشگی آن ندارید و می تواند در پس زمینه هر اپلیکیشن دیگری هم اجرا شود. قابلیت به اشتراک گذاری صداها نیز از دیگر امکانات Easy Voice Recorder است که از طریق آن می توانید صداهای صبظ شده را در اپلیکیشن های دیگر با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکته ای که باید آن را حتما بدانید این است که اپلیکیشن مورد اشاره، بقابلیت ضبط تماس های تلفنی شما را ندارد و کلا برای چنین کاری ساخته نشده. گاهی ممکن است در هنگام کار با اپلیکیشن مورد بحث با پیغام Frimware مواجه شوید که در این صورت با نصب مجدد آن، مشکل برطرف خواهد شد.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *