مقایسه سرعت خواندن و نوشتن حافظه دستگاه های اندرویدی

مقایسه سرعت خواندن و نوشتن حافظه دستگاه های اندرویدی
  • 1393/11/20
  • مهدي ده نبي
  • 0

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین تلفن های هوشمند، سرعت حافظه داخلی آنها است.این مقوله، یک فاکتور مهم برای اجرای نرم و روان سیستم عامل و اپلیکیشن ها به شمار می رود. این موضوع، چند سال پیشو هنگام عرضه تبلت ۷ Nexus ، بسیار آزار ددهنده بود. چرا که در آن زمان، حافظه های داخلی تلفن های هوشمند به اندازه امروز پیشرفت نکرده بود. نتیجه نهایی، بسیاری از کاربران را از خرید آن ناامید کرده بود.

امروز در این مقاله، ما نگاهی به پرچمداران اندرویدی می اندازیم و مقایسه ای بین آنها در زمینه سرعت خواندن و نوشتن حافظه های داخلی آنها را انجام می دهیم. برای این مقایسه، از نرم افزار رایگان AndroBench که در گوگل پلی قابل دانلود است استفاده کرده ایم. با گویا آی تی همراه باشید.

این تست در دو مرحله انجام شده است :

۱ – استفاده مداوم

۲ – استفاده تصادفی

استفاده اساسی هنگام استفاده از فایل های پرحجم مانند فیلم روی می دهد که به صورت مداوم از کارت حافظه استفاده می شود. برنده این رقابت، دستگاهی است که می تواند عملکرد خوبی در این زمینه از خود نشان دهد.

در مرحله دوم، تست در حالت استفاده تصادفی انجام شد. به عنوان مثال، هنگام آپدیت شدن برنامه ها که تبادل اطلاعات کمی صورت می پذرید.

در جدول زیر، می توانید حاصل این رقابت و مقایسه را مشاهده نمایید. به یاد داشته باشید که کلیه سرعت ها بر حسب مگابایت بر ثانیه لحاظ شده و دستگاهی که بیشترین عدد را نصیب خود کرده، بهترین عملکرد را دارا می باشد.

1

2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *