انتشار بتای بروزرسانی Halo: The Master Chief Collection لغو شد

انتشار بتای بروزرسانی Halo: The Master Chief Collection لغو شد
  • 1393/11/22
  • میلاد جهاندار
  • 0

نسخه Halo: The Master Chief Collection سال قبل برای XBOX ONE منتشر شد و شامل نسخه های اول تا چهارم فرنچایز پرطرفدار Halo پلتفرم XBOX می گشت اما متاسفانه این نسخه با مشکلاتی همراه بود ، به طوری که مایکروسافت اشتراک یک ماهه طلایی XBL را به عنوان عذرخواهی به خریداران اهدا کرد.

استودیو 343Industries سپس به فکر ایده انتشار بتای مجموعه ای از بروزرسانی ها شد تا مشکلات را بهتر رفع کند. این ایده در برخی روش ها بیشتر شبیه به ایده Blizzard در زمان عرضه بروزرسانی عناوینش برروی PTR برای تست بازیکنان قبل از انتشار نسخه اصلی بروزرسانی بود.

اما متاسفانه استودیو 343Industries انجام این ایده را لغو کرد زیرا موجب می شد بروزرسانی اصلی طی مدت زمان بیشتری منتشر شود. این استودیو در وبسایت خود می نویسد:

مشخص شد کار اختصاص داده شده به بتای بروزرسانی که در دسترس عموم مردم قرار می گرفت زمان اضافی می طلبید. در نهایت برخی چالش ها پیرامون بتا وجود داشتند که کار ما را سخت تر می کردند.

این نشان می دهد استودیو 343Industries در حال انجام تست های نهایی برای بروزرسانی های آینده است. امیدواریم این بروزرسانی ها مشکلات عنوان Halo: The Master Chief Collection را رفع کند تا بازیکنان بتوانند بدون هیچ مشکلی با خیال راحت به بازی کردنشان بپردازند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *