مایکروسافت خرید تقویم Sunrise را تایید کرد

مایکروسافت خرید تقویم Sunrise را تایید کرد
  • 1393/11/23
  • مجتبی
  • 0

چند روز قبل بود که در گویا آي تی خبری مبنی بر خرید تقویم Sunrise توسط مایکروسافت منتشر کردیم. از آنجایی که این شرکت در حال توسعه و افزایش گستره سرویس های خود در پلتفرم های موبایلی است، این خبر چندان دور از حقیقت هم به نظر نمی آمد. تقویم مورد اشاره، در سیستم عامل iOS جایگاه ویژه ای در بین کاربران دارد و مایکروسافت هم گزارش داده که ۱۰۰ میلیون دلار را برای خرید آن پرداخت کرده، اما شرکت یاد شده در آن زمان اطلاعات بیشتری را ارائه نکرد. امروز بالاخره غول دنیای نرم افزار اکتساب Sunrise را رسما اعلام کرد و از این پس تقویم یاد شده در زیر سایه مایکروسافت خواهد بود.

مبلغ ۱۰۰ میلیون دلاری که برای این خرید پرداخت شده به نظر بسیاری از افراد و کارشناسان بسیار بالا بود. شرکت مورد بحث، پس از انتشار ویدئویی در کانال رسمی یوتیوب خود، باز هم به صدر اخبار تکنولوژی آمد و بسیاری از منابع مجددا آن را در بخش اخبار داغ خود قرار دادند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم دو ماه قبل مایکروسافت اپلیکیشن مدیریت ایمیل Acompli را هم خریداری کرد که در بین کاربران اندروید و iOS بسیار محبوب است. این خرید باعث شد که اکنون شرکت یاد شده از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن مورد اشاره در نسخه جدید Outlook استفاده کند و به موفقیت هایی هم برسد که در گویا آی تی قبلا در اینباره نیز برایتان مطالبی را منتشر کرده ایم.

هنوز در مورد Sunrise اما تصمیمی گرفته نشده و مشخص نیست که دقیقا مایکروسافت می خواهد چه کاری با آن انجام دهد و در آینده چه بهره ای از تقویم خریداری شده خود خواهد برد. اما احتمال زیادی وجود دارد که ویژگی های بسیار خوب Sunrise در اپلیکیشن Outlook هم بکار بروند. هر چند که هم اکنون هم خود Outlook از ویژگی های خوبی در بخش تقویم بهره می برد اما مطمئنا امکانات Sunrise بسیار بهتر و قدرتمندتر هستند.

هم اکنون می توانید این تقویم را از گوگل پلی و یا اپ استور به ترتیب برای اندروید و ios دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *