بهترین لانچرهای اندرویدی ماه فوریه ۲۰۱۵

بهترین لانچرهای اندرویدی ماه فوریه ۲۰۱۵
  • 1393/11/25
  • مجتبی
  • 0

اگر دوست دارید دستگاه اندرویدی‌تان با امکانات منحصر به فرد یا ظاهری کم نظیر همراه باشد، حتما تا بحال از ابزارهای شخصی سازی این پلتفرم استفاده کرده اید. اندروید دارای تعداد زیادی لانچر است که ظاهر و حال و هوای اندروید را بسیار تغییر می دهند از جمله Nova، Apex، Go Luncher و موارد بسیار دیگر.

همیشه وقتی لانچر جدید معرفی می شود اعلام می کند که برای سیستم عامل اندروید بهینه شده و سرعت را کاهش نمی دهد و نیز قابلیت های چند لمسی و … را افزایش خواهد داد. بسیاری دیگر هم به امکانات اضافه و گرافیک جذاب خود تکیه کرده اند.

ما در گویا آی تی تصمیم گرفته ایم به بررسی بهترین لانچرهای موجود برای اندروید بپردازیم و برترین های ماه فوریه را به شما معرفی کنید. پس در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

Messy Launcher

با این لانچر ظاهر صفحه خانگی بسیار تمیز و منظمی خواهید داشت. اگر از جمله افرادی هستید که معمولا اپلیکیشن هایتان را سازماندهی نمی کنید همین ویژگی برای شما خیلی کاربردی است. تحقیقات اخیر سازنده این اپلیکیشن نشان داده که کاربران ظاهر مرتب و ساده تر را بیشتر می پسندند.  بنا به گفته سازنده لانچر مورد بحث همچنین کاربران دوست دارند تا سریعتر بتوانند به موارد دلخواه خود در تلفن هوشمندشان دسترسی بیابند. Messy Launcher به شما کمک می کند تا هر چیزی را در دسترس داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید به بخش های مختلف دستگاه اندرویدی‌تان دسترسی یابید.

Messy-Launcher

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.syou304.messylauncher” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

SlideUP

لانچر جدید SlideUp برای اندروید ۵ آبنبات چوبی عرضه شده و در حال حاضر تیم سازنده اش به سختی در حال توسعه هستند تا بتوانند امکانات و ویژگی های بیشتری را به آن بیافزایند. در واقع این لانچر یک اسلایدر را در پایین نمایشگر دستگاه شما اضافه خواهد کرد.

لانچر یاد شده دارای بخش های مختلفی است که هر کدام با یک رنگ خاص نمایش می یابند. با قابلیت های موجود در این اپلیکیشن می توانید بر روی بخش داک کلیک کرده و کاربردهای اضافی دیگر را هم به دلخواه خود تنظیم کنید. هنگامی که اسلایدر را بکشید با لیست شبکه ای از اپلیکیشن ها مواجه می شوید که شامل مخاطبان مورد علاقه، نوار کشویی اتصالات، و یا پنجره ارسال پیامک می شوند. این موارد را میتوانید به دلخواه خود سفارشی سازی نماید. همچنین در بخشی از این لانچر قادر خواهید بود تا تصاویر اخیر خود را مشاهده نمایید. شما می توانید ویجت های مختلف خود را به راحتی استفاده نمایید و این موضوع در کارکرد لانچر تاثیری نخواهد گذاشت.  SlideUp بسیار باهوش است و استفاده از ان شما را متوجه این قضیه خواهد کرد. طراحی تخت در این اپلیکیشن بسیار جذاب و خوب انجام شده و از زبان طراحی متریال هم بهره گرفته.

xda_titul-2

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=slideupdev.launcher.upl” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

Gala

این لانچر امکانات ساده ای دارد اما در بین موارد مشابه بسیار کاراست و فشار زیادی را به دستگاه وارد نمی کند. حتی سازنده این لانچر اعلام کرده با استفاده از آن بارگزاری بخش های مختلف سریعتر خواهد شد. بخش جستجو در وب با این اپلیکیشن بسیار سریع قابل انجام است و نیز با تمام ویجت های موجود تلفن هوشمند شما سازگاری دارد. لانچر مورد بحث دارای قابلیت سازماندهی هوشمند پوشه ها و ویجت هاست. البته اکثر لانچر های امروزی این قابلیت را دارند اما تمرکز Gala بر روی امنیت و حریم شخصی است، و این موردیست که در بسیاری از نمونه های مشابه ندیده ایم. این لانچر می تواند با استفاده از ژست های امنیتی که شما تعیین می کنید از اپلیکیشن های‌تان محافظت نماید. لانچر مورد بحث همچنین دارای بخشی برای صفحه قفل است که می توانید آن را با رمزعبور یا کد عددی تنظیم کنید و ظاهری شبیه به Ios دارد.

Gala-Launcher

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gala.launcher” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

Total Launcher

لمس کنید نگه دارید و ویرایش کنید! بنا به گفته توسعه دهنده این اپلیکیشن این تمام چیزی است که برای کار کردن با لانچر Total Launcher نیاز دارید. لانچر یاد شده دارای تعداد بسیاری زیادی امکان و ویژگی است که همه بنا به سلیقه کاربر می توانند شخصی سازی شوند. همیشه شخصی سازی و قابلیت های آن در اندروید یکی از مزیت های آن بوده و با چنین لانچرهایی حتی می توان شخصی سازی های بیشتری هم در تلفن هوشمند خود اعمال کنیم.

Total-Launcher

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ss.launcher2″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *