۲۰ بانک و موسسه مالی دیگر به لیست بانک های “اپل پی” اظافه شد

۲۰ بانک و موسسه مالی دیگر به لیست بانک های “اپل پی” اظافه شد
  • 1393/12/1
  • مهرداد فراهانی
  • 0

اپل پی سرویس جالبی است که اجازه می دهد تا مصرف کنندگان کارت های اعتباری خود را در داخل آیفونشان حمل کنند و با استفاده از این سرویس در واقع بدون نیاز به بیرون بکشد یک کارت اعتباری فیزیکی میتوان خرید کرد. تاکنون، واکنش خوبی از طرف مصرف کننده ها، بانک ها و موسسات اعتباری که از این سرویس استفاده می کنند نشان داده شده است. اکنون اپل اعلام کرده است که اپل پی به تازگی ۲۰ بانک و موسسه ی اعتباری دیگر به لیست بانک های پشتیبان این سیستم می افزاید.

علاوه بر این ۲۰ بانک و موسسات اعتباری جدید، اپل در حال حاضر با حدود ۱۰۰ موسسه مالی و بیش از ۷۰۰ بانک برای حمایت از اپل پی توافق کرده است. در حالی که حمایت از بانک ها و موسسات اعتباری در حال رشد است، پشتیبانی از فروشنده ها نیز در حال رشد. در حال حاضر حدود ۸٪ از خرده فروشان بزرگ در ایالات متحده از اپل پی پشتیبانی می کنند.

در یک نظرسنجی از اتهادیه خرده فروشان بوستون BRP آمده است که شرکت کنندگان معتقدند که تا پایان سال ۲۰۱۵ ۳۵ درصد از خرده فروشان بزرگ در شمال امریکا از اپل پی پشتیبانی کنند. BRP همچنین معتقد است که اپل پی در بین خدمات پرداخت تلفن همراه شایع ترین استفاده را در میان خرده فروشان بزرگ خواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *