گوگل ChromeBook Pixel جدید را به زودی وارد بازار خواهد کرد

گوگل ChromeBook Pixel جدید را به زودی وارد بازار خواهد کرد
  • 1393/12/6
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

به نظر می رسید گوگل  بروزرسانی و ارتقا پلت فرم اندروید خود را هر ساله انجام دهد اما موضوع این بار راجع به ChromeBook Pixel جدید است که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم.Renee Niemi ، مدیر اندروید و کروم برای کار و آموزش در گوگل ، خاطر نشان کرده است که این دستگاه آن طور که انتظار می رود ارائه خواهد شد.

در Google TeamWork 2015   ، آقای Niemi از ChromeBook Pixel به عنوان پلتفرم توسعه دهی با ورژن محدود یاد کرد. او در ویدئویی در یوتیوب این گونه سخن گفت:

ChromeBook Pixel جدید ما به زودی به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه این دستگاه به فروش خواهد رفت اما باید انتظارات مشتریان را در نظر داشت. این یک پلتفرم توسعه دهی هست. قرار نیست تعداد زیادی از این دستگاه تولید شود.حتی می توان گفت توسعه دهندگان و مسئولان گوگل از ۸۵% چیز هایی که ما تولید می کنیم استفاده می کنند. اما به هر حال باید گفت که این دستگاه به زودی ارائه خواهد شد.”

واضح است که هیچ کس اطلاعی از ویژگی های سخت افزاری و دیگر مشخصات این پیکسل جدید ندارد.گوگل اولین لپ تاپ ChromeBook Pixel خو را در Google I/O 2013 با قیمت ۱۳۰۰$ معرفی کرد و تنها چند صد دستگاه از آن تولید شد. می توان به جرات گفت که پیکسل جدید نز تا پایان ماه می میلادی در Google I/O 2015 معرفی خواهد شد.

منبع : [gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *