مچ بند هوشمند مایکروسافت با امکانات جدید بروزرسانی شد

مچ بند هوشمند مایکروسافت با امکانات جدید بروزرسانی شد
  • 1393/12/6
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

Microsoft Band ، مچ بند مایکروسافت ، که اولین وسیله ی پوشیدنی این شرکت است ، اخیرا با بروزرسانی هایی همراه بوده است. یکی از امکانات کلیدی که به آن اضافه شده است ردیابی دوچرخه است. بنابراین این وسیله از این پس می تواند دوچرخه سواری شما را ردیابی و کنترل کند ، فرقی ندارد که بیرون در حال دوچرخه سواری باشید و یا در داخل خانه با دستگاه های ورزشی !

این مچ بند سنسور های خود مانند کنترل ضربان قلب را در مقایسه با دیگر فعالیت ها  با درجات مختلف استرس و شدت دوچرخ سواری هماهنگ می کند.

ویژگی بسیار قابل توجه دیگری که به این مج بند اضافه شده است ، کیبورد مجازی است. بنابراین این مچ بند یک صفحه کلید کوچک را بر روی صفحه نمایش کوچک خود نمایش خواهد داد. این کیبورد از همان حالت Word Flow و Swipe استفاده می کند که پیش از این در ویندوز ۸٫۱ دیدیم. اگر هم نمی خواهید تایپ کنید ، می توانید از قابلیت شناسایی صدای آن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که هر دوی این ها تنها با دستگاه های ویندوز ۸٫۱ کار می کنند.

علاوه بر این ، مایکروسافت اخیرا یک نسخه اینترنتی از اپلیکیشن فیتنس موبایل خود را ارائه داده است بنابراین از این پس بجای بررسی اطلاعات بر روی ویندوز  ، اندروید یا iOS می توانید اطلاعات مد نظرتان را بر روی وب مشاهده کنید. این اطلاعات می توانند روی تمام دستگاه های شما همگام سازی شوند.

مایکروسافت جدا از این بروزرسانی ها ، یک SDK نیز ارائه داده است که با استفاده از آن توسعه دهندگان می توانند برای این مچ بند اپلیکیشن های متفاوتی بسازند.

منبع : [gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *