با اپلیکیشن iBartar مشاغل کسب کارهای مورد نظرتان را در تهران و کرج بیابید

با اپلیکیشن iBartar مشاغل  کسب کارهای مورد نظرتان را در تهران و کرج بیابید
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 3

دفترچه های تبلیغاتی پیک برتر در دو شهر تهران و کرج چند سالی است که به ارائه اطلاعات گوناگون در زمینه مشاغل و کسب و کارهای مختلف می پردازد. تبلیغات رستوران ها، مراکز خدماتی، باشگاه ها و … در این دفترچه ثبت شده و به طور رایگان در دسترس افراد قرار می گیرد.

امروز با ودود به عصر تلفن های هوشمند همه چیز را می توان در گوشی خود تجربه کرد. از پرداخت های بانکی گرفته تا گپ و گفتگو با دوستانمان در هرکجای دنیا و غیره. حالا با ساخت و توسعه اپلیکیشن دفترچه تبلیغاتی یاد شده با نام iBartar تمامی تبلیغات و محتوای قرار گرفته از سال ۱۳۹۲ از طریق این اپلیکیشن در دسترس کاربران است.. علاوه بر تبلیغات، اطلاعات خدمات شهری مانند بانک‌ها، دفاتر پست، خدمات دولت الکترونیک و پیشخوان، بیمارستان‌ها، مراکز هنری و سینمایی، سفارت‌خانه‌ها، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، دفاتر پلیس، پارکینگ‌های عمومی و غیره نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده تا نیاز تمامی کاربران به این داده ها را برآورده سازد.

با ثبت نام رایگان در این سرویس، میت وانید شما هم کسب و کار خود را به آی برتر اضافه کنید تا توسط کاربران دیده شود و موفقیت بیشتری برای شما بدست آید. اپلیکیشن های خارجی مانند Foursquare به کاربران اجازه می دهد تا در مورد محل ها مختلف اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. در آی برتر نیز فرضا شما در یک محل از تهران یا کرج هستید و نیاز به یک رستوران دارید. حالا کافیست به اپلیکیشن آی برتر رجوع کرده و نزدیک ترین رستوران ها را ببینید و نیز قیمت غذاها را هم مشاهده نمایید و در نهایت بهترین گزینه مورد نظرتان را یافته و به آنجا مراجعه کنید.

با ورود به منوی اصلی، رابط کاربری آسان و مدرن اپلیکیشن را مشاهده خواهید کرد. آی‌برتر رنگ‌های سفید، آبی فیروزه‌ای و سبز را به عنوان رنگ‌های غالب اپلیکیشن تعیین کرده است.

ibartar-3

در منوی اصلی با بیرون کشیدن آن از سمت چپ، گزینه‌هایی برای اضافه‌سازی کسب و کار به آی‌برتر، معرفی آی‌برتر به دوستان و آشنایان، راهنما و خروج از آن را شاهد هستید. خوشبختانه اضافه کردن کسب و کار به آی‌برتر، رایگان انجام می‌شود و این امر به آسانی هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن آی‌برتر امکان‌پذیر است.

تنها کافی‌ است تا محل کار خود را روی نقشه مشخص کنید. بعد از آن هم باید اطلاعاتی همچون نام کسب‌وکار، نوع خدمات، شماره تلفن و آدرس را وارد کنید. با تکمیل این اطلاعات، کسب‌وکار شما به صورت کاملا رایگان در آی‌برتر ثبت می‌شود.

اما جستجوی مراکز خدمات‌رسانی مختلف چیزی است که می‌تواند مهم‌ترین دلیل مراجعه شما به آی‌برتر باشد. در منوی اصلی دو راه برای جستجوی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است. مورد اول وارد نمودن نوع و دسته‌بندی کاری مرکز موردنظر در فیلد جستجو است. بدین صورت که دسته و طبقه‌بندی کاری مرکز مورد نظرتان (مثلا خدمات سینمایی) را در این فیلد وارد می کنید و اپلیکیشن نزدیک‌ترین سینما را روی نقشه برای شما جستجو کرده و پیدا خواهد کرد.

اصناف و خدمات شهری در آی‌برتر در ۲۳ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند که رستوران‌ها، خدمات‌درمانی، سالن های زیبائی و لاغری، پزشکان، داروخانه‌ها، بانک، آی‌تی و الکترونیک و خدمات منازل از جمله آن‌ها هستند. اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ساعات کاری، امکانات، خدمات، مناطق تحت پوشش و گالری تصاویر و فیلم (مربوط به هر شغل و منتشر شده توسط صاحبین کسب‌وکار) از مواردی است که به آنها دسترسی دارید.

خوشبختانه امکان شماره‌گیری مستقیم و مسیریابی به سمت هر مرکز (با کمک اپلیکیشن‌های نقشه) از درون آی‌برتر فراهم شده است. از این رو با پیدا کردن هر محل (مثلا یک رستوران) می‌توانید به سادگی مسیرهای منتهی به آن را در اپلیکیشن بیابید، یا با کلیک بر روی گزینه تلفن، به طور خودکار و مستقیم تلفن مرکز موردنظر را شماره‌گیری کنید. درضمن اگر تبلیغی در دفترچه‌های پیک برتر نظرتان را جلب کرده، با اسکن QR Code چاپ شده در مجله به منوی آن در اپلیکیشن آی برتر راهنمایی خواهید شد.

ibartar-4

اگر خواهان مطلع شدن از مراکز خدماتی اطراف خود هستید، یا اینکه می خواهید رقبای خود را در منطقه شناسایی کنید، پیشنهاد می‌کنیم آی‌برتر را برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید به رایگان دریافت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. برنامه بسیار خوب و کاربردی مخصوصاً در پیدا کردن اماکن مورد نظر با آدرس دقیق از روی نقشه به همراه شماره تلفن
    با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *