Archos از اولین تبلت ۲۵۶ گیگابایت خود رونمایی کرد

Archos از اولین تبلت ۲۵۶ گیگابایت خود رونمایی کرد
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

Archos هم در خلال نمایشگاه MWC 2015 اولین تبلت ۲۵۶ گیگابایت خود را با تکنولوژی انحصاری‌ای یعنی Fusion Storage معرفی کرد. با این فناوری نرم افزارها از الکوریتمی استفاده می کنند که در حافظه داخلی دستگاه و نیز کارت حافظه های جانبی بهترین حالت ظرفیت را در دسترس کاربر قرار می دهند.

با استفاده از تکنولوژی جدید شرکت مورد بحث بیشترین ظرفیت در دسترس برای کاربر فراهم می شود و تمامی داده ها از جمله موارد مالتی مدیا به راحتی و با سرهت در این حافظه ها خوانده می شوند.

صفحه نمایش تبلت مورد بحث ۱۰/۱ اینچی است و از تکنولوژی IPS با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ بهره می برد. رزولوشن صفحه نمایش آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. دستگاه یاد شده از چیپ چهار هسته ای Rockchip RK3288 بهره می برد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۸ گیگاهرتز است. چیپ گرافیکی این محصول Mali-T764 است و رم پردازشی آن هم ۲ گیگابایت است. حافظه ذخیره سازی مدل پایه این گجت ۱۲۸ گیگابایت است و باتری آن هم ۷۰۰۰ میلی آمپرساعت است و ۵۷۰ گرم است. قیمت تبلت یاد شده ۲۴۹ یورو تعیین شده.

تبلت Archos 94 Magnus مدل دوم این محصول است که صفحه نمایش آن ۹/۴ اینچ است و رزولوشن آن هم ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل است و ۱/۵ گیگابایت رم پردازشی دارد. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۲۵۶ گیگابایت است و قیمت آن هم مانند مدل قبلی ۲۴۹ یورو است.

Archos 101 Magnus مدل سوم تبلت مورد بحث است که صفحه نمایشی ۱۰ اینچی دارد و روزولوشن آن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. حافظه داخلی این محصول ۶۴ گیگابایت است و یک گیگابایت هم رم پردازشی دارد. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده. در زیر می توانید مقایسه این سه مدل را ببینید.

ddd

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *