گوگل اپلیکیشن اختصاصی جدیدی برای مشاهده اسناد PDF منتشر کرد

گوگل اپلیکیشن اختصاصی جدیدی برای مشاهده اسناد PDF منتشر کرد
  • 1393/12/16
  • مجتبی
  • 0

اپلیکیشن Google PDF Viewer جدیدترین ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده و می تواند کاری را انجام دهد که پیش از این با Office Suite اندروید قادر به انجام آن بودید. همانطور که از نام اپلیکیشن مورد بحث پیداست، چیزی نیست جز یک ابزار بسیار سبک برای مشاهده اسناد PDF. حالا شاید با خود بگویید که چرا ممکن است به چنین اپلیکیشنی نیاز داشته باشید در حالیکه به صورت پیشفرض در Google Drive این امکان وجود دارد. البته این گفته تا حدی صحیح است، اما دلیلی روشن و البته مناسب، برای ارائه یک اپ جداگانه وجود دارد.

ممکن است بخاطر داشته باشید که چند روز پیش گزارشی منتشر شد که بیان می داشت گوگل تعدادی توسعه دهنده را برای کار در بخش اندروید استخدام کرد. هدف از پروزه مد نظر گوگل این است که دستگاه شخصی اندرویدی شما بسیار بهتر سازماندهی شده و بتوان با روش آسان تری از آن استفاده کرد. ایده کلی به این صورت است که یکسری از اپلیکیشن ها به صورت جداگانه توسعه داده شوند و اختصاصا برای فعالیت های تجاری شما، اپلیکیشن های جداگانه ای در دسترس قرا گیرند. این گفته به معنای آن است که گوگل شروع به منتشر کردن یکسری از اپلیکیشن های کاربردی نموده که بنظر می رسد نسبت به نمونه های موجود امکانات و قابلیت های بیشتری داشته باشند. یکی از همین موارد Google PDF Viewer است.

ما علاقمند هستیم که ببینیم ایده جدید غول دنیای جستجوگرها، قرار است به چه صورت و تا کجا پیش رود، بخصوص شبکه های همکاری برای رسیدن به اهداف این ایده چگونه خواهد بود. لازم به ذکر است که گوگل در این راه با شرکت هایی چون SAP, BlackBerry, Citrix, Adobe, Box و Cisco از هم اکنون همکاری می کند. همچنین در بخش تولیدکنندگان موبایل ها، گوگل با سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، موتورولا، هوآوی و سونی نیز وارد همکاری مشترک شده.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.pdfviewer” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *