سرعتی سرسام آور با Asphalt Overdrive

سرعتی سرسام آور با Asphalt Overdrive
  • 1393/12/17
  • محمد رضایی یزدی
  • 0

سری بازی های آسفالت شرکت گیم لافت برای تلفن های هوشمند چندی است که به شهرتی در حد و اندازه های بازی Need for Speed برای رایانه رسیده اند و البته یکی از محصولات محبوب و پر فروش این شرکت نیز محسوب میشوند. تا پایان سال ۲۰۱۳ گیم لافت ۸ نسخه از بازی آسفالت را عرضه کرد که با وجود داشتن گرافیکی فوق العاده همگی تقریبا دارای گیم پلی مشابهی بودند. لیکن در سال ۲۰۱۴ و با عرضه Asphalt OverDrive یک تغییر اساسی در گیم پلی این سری بازی ها اتفاق افتاد.

asphalt-overdrive-chinh-thuc-ra-mat-3

گیم پلی نسخه جدید بازی آسفالت بیشتر شبیه بازی هایی همچونSubway Surfers است. البته شاید این گفته در ابتدا کمی نا امید کننده باشد یا این حس را به شما بدهد که بازی فاقد هیجان معمول در بازی های مسابقه ای است، اما نباید از نظر دور داشت که انجام دریفت ها (حرکت اریب وار به گونه ای که خط تایر روی مسیر باقی بماند) در این بازی نقش مهمی هم در پیشبرد و هم در تامین هیجان آن دارند. در واقع اگر حواستان را جمع نکنید و هر چند ثانیه یک بار یک حرکت دریفت انجام ندهید در عرض چند ثانیه با موانع برخورد خواهید کرد.

 ۱

به نوعی میتوان گفت این نسخه از بازی آسفالت قدمی رو به جلو در ژانر بازی های مسابقه ای برای موبایل است چرا که این بار فقط صحبت از رانندگی خطرناک اما بی هدف که معمولا در بازی هایی از این دست شاهد آن هستیم نیست. این بار شما باید رانندگان دیگر را به توقف وا دارید یا کاری کنید که تصادف کنند! همچنین مراحلی در این بازی طراحی شده که به جای رانندگی بی هدف در آنها باید سعی کنید از دست پلیس فرار کنید یا در مدت زمان خاصی خود را به مقصد برسانید. ضمنا با شکست هر کدام از رانندگان قدر قدرت بازی میتوانید ماشین او را هم تصاحب کنید.

 Asphalt-Overdrive11

از هدفمند بودن مراحل بازی که بگذریم دیگر وجه تمایز این نسخه از بازی با نسخه های دیگر خود بهره گیری از محیط زیبای شهر کالیفرنیا در سال های ۱۹۸۰ و موسیقی پشت زمینه ای با همین تم است. شما در این بازی امکان انتخاب از بین ۳۰ ماشین مختلف با برندهای معروف همچون لامبورگینی، مازراتی و فراری را خواهید داشت و طبق معمول بازی های مسابقه ای انواع و اقسام وسایل ارتقا دهنده نیز به تدریج در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تغییر رنگ ماشین و استفاده از برچسب های تزئینی مختلف روی آن نیز که نیازی به گفتن ندارد. ضمنا این بازی دارای دو حالت مختلف “سری مسابقات” و “دسته ها” است که در حالت اول میتوانید با دیگران رقابت کنید و خود را به مسابقات حرفه ای تر برسانید و در حالت دوم میتوانید ضمن ارتباط با دیگران در مسابقات مشارکتی ویژه نیز شرکت نموده و جایزه ببرید. این شما و این هم خیابان های کالیفرنیا!

Download-az-Iranapps4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *