گوگل فروشگاه آنلاین جدیدی برای محصولات سخت‌افزاری خود راه‌اندازی کرد

گوگل فروشگاه آنلاین جدیدی برای محصولات سخت‌افزاری خود راه‌اندازی کرد
  • 1393/12/21
  • مجتبی
  • 0

گوگل مدت هاست که به فروش سخت افزار هم مشغول است که شامل تلفن هی هوشمند، تبلت ها، ابزارهای پوشیدنی، کروم کست، نکسوس پلیر، لوازم جانبی و بسیاری دیگر می شوند. همه این موارد در بخشی از فروشگاه Play Store بفروش می رسند.

شرکت یاد شده حالا یک فروشگاه آنلاین جدید راه اندازی نموده که جدا از فروشگاه پلی استور است و فقط شامل محصولات سخت افزاری می شود. بر حسب اینکه در چه بخشی از جهان باشید، محصولات مختلفی را در این فروشگاه خواهید دید. برای مثال اگر از هند باشید، در این وب سایت تلفن هوشمند نکسوس ۶ در بخش گوشی ها وجود دارد. همچنین تبلت نکسوس ۹ در بخش تبلت ها و نیز کروم کست در بخش تلویزیون. در بخش ابزارهای پوشیدنی نیز ساعت هوشمند LG G Watch را می توان دید.

وب سایت جدید تصاویر بزرگی را از محصولات ارائه می کند و نیز توضیحات مفصلی را در مورد آنها و مشخصاتشان نوشته. حتی قسمت هایی از بررسی های مختلف را به صورت نقل قول به توضیحات افزوده. با فشردن کلید Buy که برای خریدن بکار می رود، یک سبد در سمت راست باز می شود که شامل محصولی است که شما انتخاب کرده اید. همانند گذشته می توانید مبلغ این کالا را پرداخته و منتظر دریافت آن باشید.

در سمت چپ صفحه اما، سوابق خریدتان را خواهید دید که فقط شامل محتویات خود فروشگاه جدید سخت افزاری است و نه محصولاتی که از پلی استور خریده اید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *