نحوه غیر فعال کردن کنترل سنتر iOS در زمانی که از یک اپلیکیشن استفاده می کنید

نحوه غیر فعال کردن کنترل سنتر iOS در زمانی که از یک اپلیکیشن استفاده می کنید
  • 1393/12/24
  • مهرداد فراهانی
  • 0

کنترل سنتر ثابت کرده است که یک امکان کار‌آمد برای iOS، است اما گاهی اوقات این ویژگی آزار دهنده می شود مخصوصا اگر شما در حال بازی کردن و یا استفاده از یک برنامه هستید و به طور تصادفی آن را باز می کنید. در این آموزش شما می توانید آن را در این گونه مواقع غیر فعال کنید.

مرکز کنترل iOS برای اولین بار در نسخه ۷ به آن اظافه شد. شما با کشید بر روی صفحه نمایش۱۱ از لبه پایین دستگاه کنترل پنل کوچکی را مشاهده می کنید که به شما اجازه کنترل و پخش موزیک، تنظیم حجم صدا، کم یا زیاد کردن میزان نور صفحه نمایش و بسیاری امکانات دیگر را در دسترستان قرار می دهد.

این دقیقا مثل مشکل گیمر ها در سیستم عامل ویندوز است. شما ممکن است هنگام بازی دستتان اشتباها بر روی کلید ویندوز برود و ناگهان دسکتاپ بالا می آید. اگر در iOS هم شما اشتباها دستتان از پایین صفحه به بالا بیاید کنترل سنتر بالا می آید.

خوشبختانه شما می توانید مرکز کنترل را در هنگام اجرای برنامه ها در iOS غیر فعال کنید.
ابتدا به تنظیمات بروید سپس بر روی “Control Center” کلیک کنید حالا شما دو گزینه می بینید که Access on Lock Screen مربوط به فعال بودن کنترل سنتر در زمانی که آیفون شما قبل است می باشد و گذینه Access Within Apps هم مربوط به فعال بودن کنترل سنتر در زمانی که در یک اپلیکیشن قرار دارید می باشد. برای غیر فعال کردن کنترل سنتر گذینه Access Within Apps را خاموش کنید.

۶۵۰x298x2015-03-10-16.04.12-650x298.png.pagespeed.ic.ydBOERDcw2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *