مشخصات احتمالی ساعت دایره ای شکل سامسونگ

مشخصات احتمالی ساعت دایره ای شکل سامسونگ
  • 1393/12/25
  • علیرضا اصغری
  • 0

در حالی که شرکت هایی نظیر ال جی و موتورلا در حال عرضه ساعت های هوشمند با شکل ظاهری دایره ای  هستند، شرکت سامسونگ همجنان مشغول کار بر روی این فرم خاص از ساعت های هوشمند می باشد. ولی حال می خواهیم نگاهی گذرا به نحوه عملکرد ساعت دایره ای شکل ساسونگ بیندازیم. لازم به ذکر است که این مشخصات از پتنت ثبت شده سال گذشته این شرکت استخراج شده اند.

آن طور که در این پتنت آمده است،‌ این ساعتِ هوشمند یک حلقه قابل چرخش روی خود دارد که به شما اجازه می دهد از آن به عنوان یک ابزار، جهت هدایت و کنترل استفاده نمایید. مثلا برای بالا و پایین کردن اپلیکیشن ها و یا لیست های مختلف،؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید صفحه ساعت خود را لمس نمایید. با دانستن این نکته که اندازه صفحات ساعت لمسی چقدر کوچک هستند،‌ این نکته که دیگر بخشی از اطلاعات صفحه،‌ زیر انگشتتان پنهان نمی ماند،‌ حائز اهمیت خواهد بود.

پتنت یاد شده همچنین از دگمه پاور شش وجهی تاج مانند خبر می دهد. از دیگر قابلیت های این ساعت امکان تشخیص تصویر و اشیا ست. همچنین وجود یک بارکد خوان که به وسیله آن از طریق سیستم پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) بتوان کالای مورد نظر را خریداری نمود، دیگر مزیت این ساعت می باشد. ویژگی هایی که به نظر همه جالب و هیجان انگیز می آیند. هر چند این نکته حائز اهمیت است که این اطلاعات، از پتنتِ ثبت شده سامسونگ،‌استخرج شده است و هیچ مستنداتی مبنی اینکه این شرکت قصد دارد دقیقا با همین مشخصات ساعت خود را عرضه کند،‌وجود ندارد.

آنچه ما میدانیم و مورد تایید مدیر اجرایی ارشد بخش موبایلِ  سامسونگ Young-hee Lee نیز قرار گرفته است این است که این شرکت درحال کار بر روی یک ساعت جدید بوده. او طی مصاحبه ای در MWC اعلام نمود که : ما بیشتر از هر شرکت دیگری،‌ دستگاه جدید معرفی کردیم و حالا وقت استراحت است. ما به دنبال یک محصول ایده آل هستیم. شاید در طی نمایشگاه IFA در سال جاری نگاهی اجمالی به این محصول انداختیم ولی حال به نظر شما، رفتن به سمت ساعتِ هوشمند با شکل و فرم دایره ای، همان ‌مسیری است که باید سامسونگ به سمت آن حرکت کند؟

منبع:[ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *