یوتیوب به دنبال ارائه سرویس اشتراکی ویدئویی

یوتیوب به دنبال ارائه سرویس اشتراکی ویدئویی
  • 1393/12/25
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

به نظر می رسد یوتیوب به زودی به دنبال منابع درآمدی جدید خواهد بود. اخیراً این کمپانی سرویس YouTube Music Key را عرضه کرد که یک سرویس اشتراکی ۷٫۹۹ دلار در ماه است و به کاربر اجازه دسترسی به موزیک ویدئوهای دلخواه بدون آگهی و پخش آنها از طریق Google Play Music را می دهد. حالا شایعاتی مبنی بر عرضه سرویس اشتراکی ویدئوی یوتیوب نیز به گوش می رسند.

این شایعات به دلیل ثبت یک کامنت در یکی از گزارش های سایت Variety بوده است که ادعا می کند یوتیوب “به دنبال بررسی ارائه سرویس VOD خود است”. ظاهراً مشترکین می توانند بدون وجود آگهی ها به مشاهده ویدئو بپردازند. این منبع بدون نام بیان می کند که مدیر اجرایی یکی از شرکت هایی است که برای ارائه این سرویس با گوگل همکاری می کند.

آنگونه که گفته می شود، این سرویس اشتراکی ویدئویی شامل کارهایی از ستارگان بزرگی است که قرار است زیر چتر یوتیوب قرار گیرند.

برخی تصور می کنند این سرویس گوگل در پاسخ به اقدام شرکت هایی مانند Hulu، Vessel و Vimeo است که قصد دارند با ارائه پیشنهاد های چشمگیر، ستارگان صنعت موسیقی و ویدئو را به سمت خود کشانده و از این راه پول هنگفتی از راه کسب درآمد آگهی ها به دست آورند. یوتیوب با این سرویس پولی می تواند مبالغ بیشتری به تولیدکنندگان پرداخت کرده و آنها را از ترک این کمپانی منصرف نماید.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت دقیق و یا زمان آغاز به کار این سرویس ارائه نشده و یوتیوب نیز وجود چنین پروژه ای را تایید و یا تکذیب نکرده است.

[منبع: Ubergizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *