سامسونگ از تبلت اقتصادی Galaxy Tab 3 V رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت اقتصادی Galaxy Tab 3 V رونمایی کرد
  • 1393/12/27
  • مجتبی
  • 0

همانطور که ساعاتی پیش در گویا آی تی به اطلاعتان رساندیم، سامسونگ از تبلت میان رده ی جدیدی Galaxy Tab A رونمایی کرد. حالا هم این شرکت از یک تبلت اقتصادی دیگر به نام Galaxy Tab 3 V به صورت رسمی رونمایی کرد. این تبلت با صفحه نمایشی ۷ اینچی تولید شده و قیمت بسیار خوب ۱۳۵ دلار برایش تعیین گشته.

تبلت Galaxy Tab 3 V همانطور که گفته شد به صفحه نمایشی ۷ اینچی از نوع WSVGA مجهز شده که رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل را ارائه می کند. چگالی پیکسلی این صفحه نمایش با توجه به اندازه و رزولوشن آن ۱۷۰ppi می شود که نسبت به Galaxy Tab A بیشتر است! در این دستگاه از تکنولوژی صفحه نمایش های AMOLED یا IPS استفاده نشده و به جای آن از پنل قدیمی TN LCD بهره گرفته شده. نسبت تصویری نیز در این صفحه نمایش ۱۶ به ۹ است که برای مرور وب یا تماشای ویدئو بسیار مناسب است.

Samsung_GALAXY_Tab3_V_-_black_-_image_1

در دل محصول مورد بحث اما یک پردازنده نه چندان نام آشنا به نام Spreadtrum قرار دارد که شامل چهار هسته ۱/۳ گیگاهرتزی است. حافظه رم پردازشی این دستگاه یک گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده، اما می توانید براحتی وبا کارت حافظه جانبی micro SD آن را تا ۳۲ گیگابایت دیگر افزایش دهید. در پشت و جلو دستگاه هم دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده که با چنین قیمتی چندان تعجب آور هم نیست. باتری مورد استفاده در تبلت یاد شده هم ۳۶۰۰ میلی آمپرساعتی است.

یکی از ویژگی های تعجب بر انگیز Galaxy Tab 3 V پشتیبانی آن از شبکه های LTE است که اساسا و به طور معمول این قابلت را در دستگاه های میان رده به بالا می بینیم. شبکه های وای فای نیز در این دستگاه بخوبی پشتیبانی می گردند و البته حتی به دریافت کننده موج رادیویی FM هم تجهیز شده.

تبلت جدید سامسونگ به صورت پیشفرض اندروید ۴/۴ کیت کت را اجرا می کند و در دو رنگ کلاسیک سفید و سیاه عرضه می گردد. اگر بخواهید این محصول را با یک قرار داد دوساله خریداری کنید قیمت آن کمتر هم می شود و فقط باید ۶۵ دلار پرداخت نماید!

[منبع:‌Hardwarezone]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *