گوگل سرعت بارگذاری جاوا اسکریپت را در آخرین نسخه از کروم افزایش داد

گوگل سرعت بارگذاری جاوا اسکریپت را در آخرین نسخه از کروم افزایش داد
  • 1393/12/28
  • مهرداد فراهانی
  • 0

در حالی که گوگل کروم سریع ترین مرورگر جهان نیست، اما هنوز نسبت به برخی از رقبای خود بسیار سریع عمل می کند. با این حال گوگل فکر می کند که کروم هنوز هم می تواند سریع تر عمل کند. آنها به تازگی اعلام کردند که با بروز رسانی به نسخه جدید کروم، در آن تغییرات در زمان بارگذاری جاوا اسکریپت ها را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، گوگل چگونگی استفاده از مسئولیت رسیدگی به جاوا اسکریپت را به اشتراک گذاشته است. روش سابق دستخوش یک پیشرفت است که در آن یک قدم برای افزایش سرعت بارگذاری جاوا اسکریپت برداشته شده است. همانطور که گفتیم کروم مرورگر تنبلی نیست، اما مسلما با به کارگیری این روش نشان می دهد که میتواند سریعتر باشد.
با این حال با استفاده از روش های جدیدتر، کروم در حال حاضر در تاپیک جداگانه سریعتر بارگذاری را آغاز کرده است و تجزیه اسکریپت async را به تعویق انداخته است.

UBTMrmO
به گفته گوگل، این روش کمک می کند تا زمان تدوین ۴۰ درصد کاهش یابد که این نه تنها باعث می شود زمان بارگذاری صفحه سریع تر شود، بلکه در دستگاه های تلفن همراه همچنین می تواند به کاهش در استفاده از باتری کمک کند. این ویژگی را می توان در آخرین نسخه کروم ۴۱ مشاهده کرد.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *