مایکروسافت Lumia 430 را به عنوان مقرون به صرفه ترین لومیا معرفی کرد: تنها ۷۰ دلار!

مایکروسافت Lumia 430 را به عنوان مقرون به صرفه ترین لومیا معرفی کرد: تنها ۷۰ دلار!
  • 1393/12/28
  • مهرداد فراهانی
  • 0

مایکروسافت یک تلفن هوشمند جدید لومیا را معرفی کرد و این گوشی مقرون به صرفه ترین عضو از سری لومیا تا به امروز است. مایکروسافت قیمت لومیا ۴۳۰ را تنها ۷۰ دلار اعلام کرده است و این حرکت به معنای آوردن برنامه های محبوب و خدمات مایکروسافت برای مخاطبان گسترده تر است.

در حال حاضر، شما احتمالا فکر می کنید که با ۷۰ دلار می شود یک گوشی هوشمند اندرویدی داشت؟ بله ممکن است اما داشتن یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش ۴ اینچی و رزولیشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته ای اسنپ‌دراگون ۲۰۰ SOC با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز، حافظه رم ۱ گیگابایت، و حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت قابل ارتقا آن هم با پلت فرم ویندوز فون جذاب به نظر میرسد. دوربین اصلی، این لومیا فقط ۲ مگاپیکسل است و از دو سیمکارت هم پشتیبانی می کند. همه این مشخصات سخت افزاری در واقع با توجه به قیمت گوشی مناسب و معقول است. ویندوز فون حتی در دستگاه های ضعیف هم به خوبی کار می کند، و داشتن حافظه رم ۱ گیگابایت هم باید برای تمام برنامه های موجود در ویندوز فون کافی باشد.

خب نوبت به صحبت از پلت‌فرم مایکروسافت بر روی لومیا ۴۳۰ شد، این گوشی با ویندوز فون ۸٫۱ به همراه قابلیت دریافت به روز رسانی های جدید عرضه خواهد شد و بعدها، این گوشی هوشمند به روز رسانی به ویندوز ۱۰ را هم دریافت خواهد کرد. کاربران لومیا ۴۳۰ از برنامه های مایکروسافت، از جمله اسکایپ، چت صوتی و تماس های ویدئویی و مایکروسافت آفیس بهره می برند و بازی هایی مثل Candy Crush هم برای آن ها در دسترس است. همچنین تا ۳۰ گیگابایت فضای رایگان برای خدمات وان‌درایو برای این دستگاه قابل استفاده است.

Microsoft-Lmia-430-photos

انتظار می رود که مایکروسافت لومیا را در ماه آوریل و ابتدا در هند، روسیه، قزاقستان، اوکراین و بلاروس، و همچنین در بخش هایی از اقیانوس آرام آسیا و خاور میانه عرضه کند. شما میتوانید آن را در رنگ های سیاه یا نارنجی خریداری کنید.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *