نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی در ۲۴ مارچ معرفی خواهد شد

نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی در ۲۴ مارچ معرفی خواهد شد
  • 1393/12/29
  • مجتبی
  • 0

شیائومی رسما اعلام کرده که در روز ۲۴ ماه مارچ، برنامه ای برای معرفی تلویزیون های جدید هوشمند خود موسوم به Mi TV دارد. این شرکت چینی تلویزیون های هوشمند اقتصادی هوشمند خود را با کیفیت ۱۰۸۰p عرضه خواهد کرد که و نیز از مدل بزرگتری هم رونمایی می کند که کیفیت ۴K را ارائه می دهد.

جزئیات بیشتر در مورد این محصولات هنوز اعلام نشده، اما اینکه تلویزیون هوشمند ۴k شیائومی چگونه خواهد بود برای خیلی ها بسیار هیجان انگیز و جالب است. اعلام شده که این محصول ۴۹ اینچی است و از پردازنده چهار هسته ای ساخت شرکت مدیاتک با نام MStar 6A918 CPU در آن استفاده شده که قدرت لازم برای پخش ۴k را فراهم می کند. چیپ پردازشی این تلویزیون Mali-450 بوده و نیز از ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می گیرد.

بعلاوه دستگاه مورد اشاره به رابط کاربری انحصاری شیائومی به نام Mi UI مزین شده و ۸ گیگابایت هم حافظه داخلی ذخیره سازی برای آن در نظر گرفته شده. امکان استفاده از کارت حافظه جانبی micro SD نیز در تلویزیون مورد بحث وجو دارد پس چندان نگرانی زیادی در مورد فضای ذخیره سازی نخواهید داشت. ضخامت این محصول نیز درن وع خود بسیار جالب بوده و فقط ۱۵/۵ میلیمتر است. ما همچنین از شیائومی انتظار داریم تا فروش این دستگاه را در هنذ نیز انجام دهد. در حال حاضر این شرکت تلویزیون های هوشمند خود را فقط و فقط در کشور چین در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد.

با گویا آی تی همراه باشید تا در روز ۲۴ مارچ که سه شنبه هفته آینده است،  ببیتیم شیائومی چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *