ال‌جی از پروژکتورهای جدید همراه خود رونمایی کرد

ال‌جی از پروژکتورهای جدید همراه خود رونمایی کرد
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 1

تیم مطبوعاتی ال حی امروز از پروژکتورهای جدید LED این شرکت رونمایی کردند. این دستگاه ها در رده Minibeam ال جی قرار داده می شود. هر دو مدل معرفی شده کاملا پرتابل هستند و از نظر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت هایی داشته و برای اهداف خاص خود تولید شده اند.

مدل اول که نامش PF1500 است رزولوشن فول اچ دی را پشتیبانی می کند و می تواند خروجی خود را در سطوحی تا اندازه ۱۲۰ اینچ نمایش دهد. این پروژکتور همچنین از قابلیت بزرگنمای اپتیکال بهرمند است که تصاویر را به نسبت ۱ به ۱ بزرگتر می کند.

PF1500 از شبکه های مانیتور سیمی و بی سیم دستگاه های مورد نظر شما پشتیبانی می کتد از جمله می توان به تلفن های هوشمند، تبلت و رایانه های خانگی اشاره نمود. صدای این دستگاه می تواند به صورت بیسیم از طریق بلوتوث به دستگاه های صوتی دیگر ارسال شود.

ال جی اعلام کرده که باتری این محصول تا ۳۰ هزار ساعت بخوبی کار می کند که این یعنی استفاده مفید ۱۰ ساله با فرض اینکه روزانه ۸ ساعت از این دستگاه استفاده شود. این قدرت باتری برای اهدافی خاص بسیار مفید است. بالاترین میزان روشنایی پروژکتور مورد بحث نیز ۱۴۰۰ ANSI است و اگر شما در تعجب هستید که چرا در نام این مدل از عدد ۱۵۰۰ استفاده شده یکی از دلایلی که می تواند توضیحی برای این سوال باشد، در وزن آن نهفته است. وزن این محصول ۱/۵ کیلوگرم است و اندازه آن هم بسیار جمع و جور و دقیقا ۱۳۲ در ۲۲۰ در ۸۴ میلیمتر است.

LG_Minibeam_Pro_PF1500_500

مدل دیگر از امکانات اضافه تری برخوردار است و نیز به TV tuner تجهیر شده. نام پرژکتور دوم PW800 است و می توان از آن به عنوان راه حلی برای جایگزینی تلویزیون استفاده نمود. این محصول رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می دهد و قادر است تصویر خروجی اش را در سطحی تا اندازه ۱۰۰ اینچ نمایش دهد. میزان روشنایی این دستگاه نیز ۸۰۰ ANSI بوده و مانند مدل قبلی از عمرباتری ۳۰ هزارساعته نیز برخورد است. اندازه دقیق این محصول نیز ۱۴۰ در ۱۴۰ در ۵۰ میلیمتر است که بسیار کامپکت و جمع و جور است. وزن پرژکتور یاد شده هم فقط ۶۰۰ گرم است.

در کنفرانس مطبوعاتی معرفی این دو محصول، اعلام شده که عرضه آنها به بازارهای آمریکا و کره جنوبی از این ماه آغاز خواهد شد و طی هفته های آینده نیز در سراسر جهان شاهد عرضه آنها خواهیم بود. مدل اول ۹۹۹/۹۹ دلار قیمت گذاری شده در حالیکه برای مدل PW800 هنوز هیچ قیمتی مشخص نگردیده.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *