مشخصات LG V30 فاش شد؛ پرچم‏دار جدید ال‌جی با بدنه شیشه‎ای و قابلیت شارژ بی‌سیم

مشخصات LG V30 فاش شد؛ پرچم‏دار جدید ال‌جی با بدنه شیشه‎ای و قابلیت شارژ بی‌سیم
  • 1396/4/5
  • مقدم
  • 0

زمان زیادی تا رونمایی رسمی از پرچم‏دار جدید شرکت ال‎‌جی یعنی LG V30 باقی نمانده است و به‌نظر می‎رسد که این سازنده کره‎ای در مقایسه با سامسونگ و اپل، اولین شرکتی خواهد بود که گوشی پرچم‌دار جدیدش را در نیمه دوم سال جاری میلادی پس از سایر سازندگان معرفی می‎کند. به‎تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی پرچم‎دار LG V30 منتشر شده است که به بخشی از مشخصات‎فنی این مدل می‎پردازد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‎تی همراه باشید.

براساس اطلاعات فاش شده، LG V30 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به بدنه‎ای از جنس شیشه مجهز شده است. البته استفاده از بدنه شیشه‎ای در گوشی‌های پیشین شرکت ال‌جی چندان بی‌سابقه نیست؛ همان‎طور که احتمالاً می‎دانید، LG G6 به بدنه‎ای از جنس شیشه مجهز شده بود و مانند LG V30 از قابلیت شارژ بی‎سیم پشتیبانی می‎کند.

با این وجود، پرچم‎دار نیمه اول ۲۰۱۷ شرکت ال‎جی در دو نسخه با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و بدون این ویژگی عرضه می‎شود. نسخه اول برای عرضه در بازار ایالات متحده درنظر گرفته شده است و در واقع، امکان خرید آن در بازارهای دیگر وجود ندارد. البته، شرکت ال‎جی به‎تازگی از LG G6 + رونمایی کرده است که از قابیت شارژ سریع پشتیبانی می‎کند و به حافظه داخلی بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد مجهز شده است. با این وجود، قیمت این نسخه از پرچم‎دار جدید شرکت گوگل، نزدیک به  ۹۰۰ دلار است!

در حال‌حاضر، هنوز اعلام نشده است که ال‌جی V30 در چندین نسخه مختلف عرضه می‌شود یا خیر؛ ممکن است این گوشی در چندین نسخه مختلف مانند ال‌جی G6 به بازار عرضه شود و تنها قدرت‌مندترین نسخه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نماید. البته، بدنه شیشه‏ای تنها به یک مدل محدود نمی‎شود و تمامی نسخه‎های احتمالی از چنین بدنه‎ای استفاده می‌‎کند.

LG V30 به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است و این تراشه، از هشت هسته‎ پردازشی استفاده می‌کند. پرچم‎دار جدید ال‎جی هم‎چنین از شش گیگابایت رم استفاده می‎کند که در مقایسه با ال‌جی G6، حافظه رم نزدیک به دو گیگابایت افزایش یافته است. البته تمامی این حافظه در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد و بخشی از آن برای اجرای سیستم‎عامل اندروید، درنظر گرفته خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، مدل پایه ال‌جی V30 از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‎کند؛ این در حالی است که نسخه قدرت‎مند پرچم‏دار جدید ال‏جی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه وارد بازار می‎شود و نزدیک به ۱۰۰ دلار از مدل پایه گران‎تر است. البته بعید می‎دانیم که مدل ۳۲ گیگابایتی ال‌جی V30 وارد بازار شود.

در صورتی‌که شرکت ال‏جی به دنبال رقابت با گلکسی نوت ۸ سامسونگ باشد، باید ال‎جی V30 در نمایشگاه IFA 2017 برلین به صورت رسمی معرفی شود. در غیر این صورت، رونمایی از پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی باید به بعد از نمایشگاه مذکور موکول شود که شانس فروش ال‎جی V30 را به طور قابل‎توجهی کاهش می‎دهد.

نسخه پایه ال‌جی V30 نزدیک به ۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و همان‎طور که پیش‎تر گفته شد، این نسخه از ۶۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و ۶ گیگابایت رم استفاده می‎کند. البته با پرداخت ۲۰۰ دلار بیشتر نیز، گلکسی نوت ۸ سامسونگ قابل خریداری است و با توجه به این موضوع، خرید ال‌جی V30 منطقی به‏نظر می‎رسد. این گوشی مانند نسل قبل از یک نمایشگر ثانویه استفاده خواهد کرد که در بالای نمایشگر بدون حاشیه اصلی قرار گرفته است.

منبع: Neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *