مدل های جدید در سری مانیتورهای خمیده سامسونگ

مدل های جدید در سری مانیتورهای خمیده سامسونگ
  • 1394/1/4
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

بسیاری از ما در خانه یا محل کارمان از مانیتورهای مسطح LCD استفاده می کنیم. در واقع حتی برخی مکان های خاص وجود دارند که همچنان از مانیتورهای CRT قدیمی در آنها استفاده می شود زیرا تمایلی به انجام هزینه برای خرید دستگاه های جدید وجود ندارد. به هر حال اگر تصمیم دارید خانه تکانی کنید و مشتاقید بدانید این همه حرف و حدیث درباره مانیتورهای خمیده به خاطر چیست، سامسونگ اخیراً از پنج مدل جدید رونمایی کرده است.

این مدل ها شامل مانیتورهای SE510C در دو سایز ۲۳٫۵ و ۲۷ اینچ، SE591C با اندازه ۲۷ اینچ، SE790C با اندازه ۲۹ اینچ و مدل ۳۱٫۵ اینچی SE590C هستند. جدا از اندازه، تفاوت های دیگری نیز در بین این مدل ها وجود دارند. برای مثال مدل های SE510C و SE591C دارای شعاع انحنای ۴۰۰۰R هستند، در حالی که مدل های SE790C و SE590C شعاع انحنایی برابر با ۳۰۰۰R دارند که به گفته سامسونگ بهترین در کلاس خود هستند.

Curved-Monitor_se591c-27-640x424

دو مدل آخر دارای بلندگوهای داخلی نیز می باشند و SE790C وضوحی به میزان ۱۰۸۰*۱۵۶۰ داراست، در حالیکه سایر مدل ها دارای میفیتاستاندارد Full HD 1080*1920 می باشند. زمان پاسخگویی در هه مدل ها ۴ میلی ثانیه بوده و نرخ کنتراست به جز در مدل SE590C که ۵۰۰۰:۱ است، در سایر مدل ها ۳۰۰۰:۱ می باشد.

همچنین سامسونگ قابلیت حفاظت از چشم ها را نیز در این سری معرفی کرده است که قرار است اثرات زیان بار نور آبی در زمان استفاده طولانی را کاهش دهد. همچنین قابلیت بدون چشمک برای جلوگیری از فشار به چشم استفاده کنندگان در ان مدل ها طراحی شده است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این مدل ها از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

[منبع: UberGizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *