مدیرعامل اپل، تیم کوک می خواهید تمام سرمایه اش را به خیریه کمک کند

مدیرعامل اپل، تیم کوک می خواهید تمام سرمایه اش را به خیریه کمک کند
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

تیم کوک، مدیر عامل حال حاضر شرکت اپل قصد دارد تا تمامی سرمایه خود را به خیریه کمک نماید. بر اساس گزارش مجله معتبر Fortune سرمایه وی هم اکنون ۷۸۵ میلیون دلار است. وی قصد دارد فقط هزینه تحصیلات آینده فرزند ۱۰ ساله خود را کنار بگذارید و مابقی سرمایه اش را سریعا به خیریه کمک نماید.

تیم کوک به مجله یاد شده اینگونه می گوید:

[quote]اگر می خواهید یک آبراهه بزرگ ایجاد نمایید باید ریگ های آب را جاری سازید.[/quote]

همچنین تیم وی اعلام نموده که مدتیست شروع به کمک کردن به برخی ذینفع های ناشناس است و گفته که در حال توسعه یک روش مناسب و سیستماتیک برای انجام این کمک ها و فعالیت های بشر دوستانه دیگر است.

همانطور که میدانیم تیم کوک هیچگاه به دلیل چنین کارها و کمک هایی در صدر اخبار قرار نگرفته و این فعالیت از جانب وی کاریست که تا کنون از آن ندیده بودیم و خود او انتظار دارد با انجام این کمک ها بتواند تغییراتی را ایجاد نماید.

Tim-Cook-CEO

حالا تیم کوک هم به جمع مدیرعامل شرکت های بزرگی چون مایکروسافت و فیسبوک پیوسته. همانطور که احتمالا می دانید بیل گیتس و مارک زاکربرگ نیز که به ترتیب از دو شرکت یاد شده هستند، مبالغ زیادی را از سرمایه شخصی‌شان به موسسات خیریه کمک می کنند و نیز در فعالیت های بشر دوستانه زیادی شرکت می نمایند. در سال ۲۰۱۲ بیل گیتس مبلغ ۷۵۰ میلیون دلار را برای مقابله جهانی با بیماری ایدز کمک نمود. زاکربرگ نیز در سال ۲۰۱۰ بخش اعظم سرمایه شخصی خود را که مبلغش اعلام نشده، به موسسات خیریه کمک نمود.

[منبع:‌Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *