ارزان ترین اسمارت فون های چینی

ارزان ترین اسمارت فون های چینی
  • 1394/1/13
  • علی رضاپور
  • 0

با پیشرفت روز افزون علم و یافتن روش های تولید جدید، هزینه ی تمام شده برای تولید لوازم دیجیتال را کاهش داده است. این کاهش قیمت منجر به کاهش قیمت اسمارت فون ها هم شده است. یکی از کشور هایی که هزینه ی محصولات تمام شده در آن بسیار پایین می باشد، چین است.

گوشی های زیر همگی زیر ۲۰۰ دلار هستند. همچنین لازم به ذکر است که همگی آن ها دارای گواهی تایید کیفیت می باشند. در ادامه به بررسی این اسمارت فون ها می پردازیم.

  1. Xiaomi Redmi 2A:اگر می خواهید مراعات جیب خود را بکنید و یک اسمارت فون با کیفیت بخرید، RedMi 2A با قیمت ۹۶ دلار بهترین گزینه است. این اسمارت فون از یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می برد. پردازنده ی آن نیز یک Leadcore L1860C چهار هسته ای می باشد. ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۱ گیگابایت RAM و دو سوکت سیم کارت ۴G LTE از جمله مهم ترین خصلت های آن می باشد. دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسل و دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسل است. این مدل با یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر در ساعت، می تواند از لحاظ شارژ با سامسونگ و ال جی رقابت کند.

  2. Meizu Blue charm Note: این اسمارت فون با قیمت ۱۶۱ دلار یکی از بهترین گزینه ها نسبت به نمونه های مشابه خود می باشد. یک صفحه نمایش IGZO با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ، یک پردازنده ی ۶۴ بیتی octa-core MediaTek MT6752 و سوکت سیم کارت LTE و ۲G از جمله مهم ترین داشته های Charm Note است. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو ، حافظه ی داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایت و یک باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر در ساعت می باشد.

  3. Lenovo K3 Note: این مدل یک فبلت ۱۴۵ دلاری است که از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ، یک پردازنده ی octa-core MediaTek MT6752 به همراه ۲ گیگابایت RAM، پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت حافظه ی خارجی، دو سوکت سیم کارت و همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر در ساعت بهره می برد. مشخصات دوربین این اسمارت فون هم اینگونه است: ۱۳ مگا پیکسل دوربین پشت و ۵ مگاپیکسل دوبین جلو.

  4. Gionee ELife E7: در اواخر سال ۲۰۱۳ و اوایل سال ۲۰۱۴ این محصول، پرچم دار کمپانی خود بوده است اما الآن چه؟ امروزه این مدل فقط یک اسمارت فون ارزان قیمت است. در قبال ۱۸۰ دلاری که برای خرید این محصول می دهید یک گوشی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (در هر اینچ ۴۰۱ پیکسل) ، پردازنده ی ۲٫۵ گیگا هرتزی quad-core Snapdragon 800 به همراه ۳ گیگابایت RAM به شما تحویل داده می شود. مهم ترین و حیرت انگیز ترین ویژگی که این محصول داراست، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی آن می باشد.

  5. IUNI U2: اگر شما هم از گوشی های پلاستیکی خوشتان نمی آید این محصول انتخاب خوبی برایتان می باشد. قیمت آن ۱۶۱ تا ۱۹۳ دلار می باشد. IUNI U2 شباهت زیادی به HTC One M7 دارد. U2 از یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده ی ۲٫۲ گیگاهرتزی quad-core Snapdragon 800 به همراه ۲ تا ۳ گیگابایت RAM و ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با یک فلش LED و یک دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی ، یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر در ساعتی تشکیل شده است.

  6. Meizu Blue Charm:همانطور که از نام این اسمارت فون هم پیداست Blue Charm شباهت زیادی به Blue charm Note دارد. با این تفاوت که ارزان تر و کوچک تر است. صفحه نمایش این محصول ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد. از جمله مهم ترین مشخصات پردازنده ی اسمارت فون یاد شده اینگونه می باشند: ۱٫۵ گیگاهرتز،quad-core MediaTek MT6732  به همراه ۱ گیگابایت RAM. همچنین دارای حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی ، سوکت microSD و سیم کارت و پشتیبانی از شبکه ۴G و ۳G می باشد. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. یکی از معایب آن استفاده از باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت می باشد.

  7. Elephone G2: اگر به دنبال یک اسمارت فون با ۴٫۵ اینچ صفحه نمایش، پردازنده ی ۶۴ بیتی quad-core MediaTek MT6732M به همراه ۱ گیگابایت RAM و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی می باشید این محصول بهترین گزینه برایتان خواهد بود. دوربین اصلی این اسمارت فون ۸ مگاپیکسل می باشد. سیستم این گوشی با یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر بر ساعتی کار می کند.

  8. BLU Studio Energy: نقطه ی قوت این اسمارت فون که ار نامش نیز پیداست، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی آن می باشد. با این میزان ظرفیت باتری، صفحه نمایش ۵ اینچی آن تا مدت ها روشن خواهد ماند. پردازشگر این اسمارت فون quad-core MediaTek MT6582  به همراه ۱ گیگا بایت RAM می باشد.

[منبع:PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *