نیکون از ابزار جدید کمکی برای عکسبرداری سلفی رونمایی کرد

نیکون از ابزار جدید کمکی برای عکسبرداری سلفی رونمایی کرد
  • 1394/1/18
  • مجتبی
  • 0

ثبت عکس از خود یا همان عکس های سلفی این روزها به کاری عادی برای همگان تبدیل شده. از افراد عادی گرفته تا هنرمندان مشهور همگی با گجت های خود اقدام به ثبت تصاویر سلفی می کنند. همزمان با داغ شدن این حوزه خیلی ها به فکر وسایلی افتادند که فقط مخصوص سلفی باشد! دوربین هایی مخصوص سلفی ای نروزها توسط شرکت های بزرگی چون اچ تی سی و … تولید می شوند! همچنین ابزارها و لوازم جانبی برای گوشی ها و دوربین های موجود برای ثبت تصاویر سلفی نیز این روزها توسط بسیاری از شرکت ها تولید شده و می شود. یکی از این ابزاها دسته های بلند کمکی هستند که برای داشتن یک زاویه دید بسیار خود و برای گرفتن عکس سلفی به کار می روند.

نیکون از ابزار جدید کمکی خود به نام N-MP001 رونمایی کرد که باری ثبت تصاویر سلفی به کار می رود و ابرای دوربین های خانواده Coolpix ساخته شده. این گجت قیمتی ۶۰ دلاری دارد و از هم اکنون امکان پیش خرید آن در نمایندگی های فروش آمریکا برای همه وجود دارد.

nikonfeat2

اندازه این ابزار ۲۸/۵۴ اینچ است و آنقدری طویل هست تا بتوانید از زاویه دیدی بسیار مناسب اقدام به ثبت تصویر سلفی کنید. وزن این محصول هم ۱۸۶ گرم است. دسته جدید عکاسی نیکون قادر است به طول معمول دوربین هایی تا وزن ۴۰۰ گرم را بر ریو خود براحتی نگه دارد.

صفحه بالایی این گجت به کاربران اجازه می دهد تا براحتی بتوانند موقعیت دوربین را تغییر دهند و آن را در زاویه دلخواه خود بگذارند. همانطور که اشاره شد دسته عکاسی مورد اشاره مخصوص دوربین های سری Coolpix تولید گشته که از جمله دوربین های این خانواده که با این محصول سازگاری دارند می توان به S6900, L32, AW130, S33, S9900, S7000,و S3700 اشاره کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *