دانلود فایرفاکس برای اندروید از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

دانلود فایرفاکس برای اندروید از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت
  • 1394/1/22
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید فایرفاکس یکی از مرورگرهای محبوب موبایل است و طرفداران زیادی را نیز دارد. موزیلا این هفته اعلام کرد که دانلود فایکرفاکس  از زمان راه اندازی آن برای دستگاه های اندرویدی که به مارس ۲۰۱۱ باز می گردد از مرز ۱۰۰ میلیون گذشته است.

اکنون این مرورگر بیش تر از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است و با توجه به آمار گوگل پلی فایرفاکس در حفظ حریم خصوصی و امنیت امتیاز به ۴٫۰+ را دریافت کرده است. در جشن رسیدن رکورد دانلود به ۱۰۰ میلیون بار موزیلا فایرفاکس را به یک کمک برای اندروید تبدیل کرده است و در این باره می گوید:

فایرفاکس برای اندروید سفارشی ترین مرورگر وب برای موبایل است که دارای مقدار زیادی از ویژگی ها برای حفاظت از حریم خصوصی است و همچنین محتوای مورد علاقه را آسانتر در دسترس قرار می دهد.

ما همیشه به دنبال این هستیم که بهترین را برای کاربران ارائه دهیم و برای نوآوری کاربر می تواند انتخاب کند که جستجو را برای دانلود انجام دهد به طور معمول فایرفاکس مویایل های اندرویدی را کامل تر می کند.

Firefox-For-Android

۱۰ نقطه عطف فایرفاکس برای اندروید:

۱- ۲۹ مارس ۲۰۱۱: فایرفاکس برای اندروید راه اندازی شد و به خوبی همگام سازی را با سراسر دستگاه انجام می داد.

۲- ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲: فایرفاکس برای اندروید یک ارتقاء پویا را برای دسترسی سریع تر به وب منتشر کرد و همچنین حفظ حریم خصوصی اضافه شده بود.

۳-  ۱۹ فوریه ۲۰۱۳: فایرفاکس برای اندریود از تم های بیش تری پشتیبانی می کرد و شخصی سازی را بیش تر کرده بود.

۴- ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳: فایرفاکس برای اندریود QuickShare را معرفی کرد که امکان به اشتراک گذاری محتوی مورد علاقه کاربر در شبکه های اجتماعی را ارائه داد.

۵- ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳: فایرفاکس ویژگی های حریم خصوصی را برای مهمان اضافه کرد

۶- ۷ نوامبر ۲۰۱۳: فایرفاکس اندروید به صورت  پیش فرض بر روی تبلت های Kobo Arc و گوشی هوشمند GSmart Simba SX1 گیگابایت نصب شده بود.

۷- ۱۰ دسامبر ۲۰۱۳: فایرفاکس برای اندروید ویژگی های بهترین سایت ها، تاریخچه، لیست مورد علاقه و دسترسی آسان به مطالب سایت را معرفی کرد.

۸- ۸ اکتبر ۲۰۱۴: فایرفاکس ویژگی جدیدی را برای ارسال فیلم از روی موبایل به تلویزیون معرفی کرد که از طریق Roku و Chromecast امکان پذیر بود.

۹- ۱۰ نوامبر ۲۰۱۴: فایرفاکس DuckDuckGo را به صورت پیش فرض به عنوان گزینه جستجو اضافه کرد.

۱۰- ۹ آوریل ۲۰۱۵: آمار دانلود فایرفامس به ۱۰۰ میلیون نسخه رسید.

منبع: [Mozilla]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *