تاریخ عرضه اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی اس ۶

تاریخ عرضه اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی اس ۶
  • 1394/2/23
  • مهدي ده نبي
  • 0

بر اساس گزارش اوپراتور کانادایی Rogers، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، آپدیت اندروید ۵٫۱ خود را ظرف یک ماه آینده دریافت خواهند کرد. این اوپراتور، ماه ژوئن را به عنوان تاریخ این نسخه از اندروید برای پرچمداران سامسونگ اعلام کرده است.

طی ماه های گذشته، گزارش های زیادی مبنی بر تلاش مسئولان سامسونگ برای آپدیت دو محصول آخر خود، به گوش رسیده است. طبق این گزارشات، احتمالا قابلیت Guest Mode و توانایی عکس برداری با فرمت RAW نیز به همراه آپدیت جدید، برای سری گلکسی اس ۶ عرضه خواهد شد. این اولین باری است که ما یک تاریخ مشخص را برای عرضه نسخه اندروید شاهد هستیم.

۱

از آنجایی که آپدیت از ۵٫۰ به ۵٫۱ آنچنان بزرگ به نظر نمی رسد، گوگل امیدوار است که باگ های زیادی را در این آپدیت برطرف و کاربران را خوشحال کرده باشد.

Guest Mode قابلیتی است که در از ابتدای ورود نسخه آبنبات چوبی به اندروید راه پیدا کرد، اما مسئولان سامسونگ آن را از ورژن آبنبات چوبی سری گلکسی اس ۶ حذف نمودند. قابلیت عکسی با فرمت RAW نیز در نسخه خالص اندروید آبنبات چوبی موجود است. بسیاری از افراد هنگام رونمایی از ورژن تست گلکسی اس ۶ که در نمایشگاه MWC 2015 نشان داده شد، از نبود این قابلیت ها در آن بسیار ناراحت و نا امید شدند.

خوشحالی کاربران در حالتی بیشتر می شود، در صورتی که مسئولان سامسونگ، نگاهی هم به مصرف باطری دستگاه داشته و آن را تا حد امکان، کاهش دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *